Troszkę kuchni, czyli moje angielskie babeczki :)



Witajcie :)
U mnie dziś deszczowa niedziela, bardzo leniwa, naprawdę nic mi się nie chce ;) Jednak nie odmówiłam sobie upieczenia angielskich babeczek, które są błyskawiczne w przygotowaniu i ciężko jest mi się im oprzeć, zazwyczaj zjadam 2-3 już wtedy gdy babeczki są jeszcze bardzo ciepłe ;)


Angielskie Babeczki

300 g mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
150g cukru
Szczypta soli
1 opakowanie cukru waniliowego
1 opakowanie kandyzowanej skórki pomarańczowej
2 jaja
1 szklanka jogurtu naturalnego
125 g masła

Mąkę przesiewamy do dużej miski, dodajemy wszystkie sypkie składniki oraz kandyzowaną skórkę pomarańczy. Masło roztapiamy i studzimy. Następnie miksujemy z jajkami i jogurtem, po czym przelewamy do miski z mąką. Ciasto mieszamy niezbyt dokładnie, jeśli ciasto będzie zbyt gęste można dodać kilka łyżek mleka. Nakładamy do foremek na muffinki i pieczemy 20 minut w piekarniku nagrzanym do 190 stopni.

Smacznego!




Ciąg dalszy lenistwa ...
Na szczęście jutro też wolny dzień :D 

Pozdrawiam 
Darin

19 komentarzy:

  1. uwielbiam babeczki:) ostatnio robiłam jogurtowe ale coś mi nie urosły:P

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm pysznie wyglądają:) ile babeczek wychodzi z tej porcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. 20 sztuk, dziś wyszli dokładnie 19 :)

      Usuń
  3. U mnie ostatnio były na słodko - cytrynowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pysznie. :D
    Smacznego!

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam babeczki <3 Wyglądają bardzo smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wypróbuję, bo wyglądają pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają przepysznie *.*

    zapraszam na ciasto mandarynkowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja na diecie, więc nie dla mnie takie babki ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszą być przepyszne, szkoda że jestem na diecie. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja przeważnie robię babeczki te z gotowych pudełek:P coś dla leniuszków:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham słodkości a babeczki szczególnie. Chętnie wykorzystam twój przepis :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam kakaowe :) chociaż Twoje też wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm smakowicie sie prezentują. Lubię babeczki :D oczywiście w rozsądnej ilości - czyli 1-2 nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo apetycznie :) ale bym zjadła choć jedną taką babeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.