Relaksująca kąpiel, czyli Olbad - olejek do kąpieli Vanille & Macadamia w akcji :)



Choć na co dzień nie korzystam raczej z wanny to już w weekend jest istne szaleństwo. Zamykam się w swym mini spa, moczę się w wannie pielęgnując ciało i jednocześnie relaksując swój umysł. Olejek do kąpieli z serii Wellness&Beauty o przepysznie waniliowej nucie oczarował mnie już bardzo dawno temu. Kilka tygodni temu znowu stanął na mej drodze. Jaki jest i jak dokładnie się spisuje ? O tym przeczytacie w dalszej części :)



Średnich rozmiarów butelka kryje w sobie istne złoto :) Konsystencja typowa dla olejku, lekko tłusta i jednocześnie lekka. Po zetknięciu z wodą oddaje jej troszkę swego koloru i sprawia, że ta staje się mleczna. By to osiągnąć wystarczą dwie nakrętki na wannę wody. Co ważne, olejek nie brudzi nadmiernie wanny, oczywiście po kąpieli mile widziane jest by ją spłukać/umyćaby pozbyć się delikatnego tłustego osadu.


Jednak to co wybija się na pierwszy plan to zapach, dla mnie osobiście jest oszałamiający, ale ja uwielbiam w kosmetykach nuty waniliowe, więc trzeba mieć to na względzie. Nie znajdziemy tutaj sztucznej wanilii, tylko taką najwyższej jakości. Musicie mi uwierzyć na słowo, łazienka pachnie przecudnie i nie ma się ochoty opuszczać jej do momentu aż woń całkowicie zniknie, a znika naprawdę długo :)

A co obiecuje producent ?

 
Jeśli chodzi o działanie to muszę przyznać, że wszystkie obietnice producenta mają pokrycie w rzeczywistości. Doskonale nawilża, zmiękcza i wygładza skórę pozostawiając ją pięknie pachnącą i wolną od wszelakich podrażnień. Oczywiście plusem jest też fakt, że olejek ma rewelacyjne działanie odprężające i relaksujące. Czas z nim spędzony jest doskonałą odskocznią od codziennych zajęć, problemów i dylematów. Uwielbiam go :)

Skład

Pojemność: 150ml
Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 10zł


Lubicie kąpiele z takimi umilaczami ? (Nie pytam czy macie wannę w domu czy nie :P )

20 komentarzy:

  1. Bardzo zaluje ze nie mam obecnie wanny bo uwielbiam takie olejki!
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w tej sytuacji się ciesze z posiadania wanny ;)) uwielbia zrobic sobie takie male SPA, świeczki, kadziedełka, olejki, róznego rodzaju zapaszki i ja :D nimfa wodna, odpoczywająca, regenerująca :D

      Usuń
  2. Cena kusząca :) Mimo że nie jestem fanką waniliowych nut zapachowym, to korci mnie, aby go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię używać takie olejki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest właśnie to, co mnie zniechęca do olejków - brudzenie wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę zapoznać się z nim bliżej:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście takie umilacze uwielbiam, a na ten olejek jakoś nigdy nie zwracałam uwagi ;) Już chcę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością sobie go kupię, bo mam ostatnio fazę na wanilię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie zapachy to nie dla mnie, ale olejki uwielbiam :) teraz używam Tutti Frutti arbuz i melon :) jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. namówiłaś mnie ;) hehe
    muszę wypróbować :) Uwielbiam kąpiele i wszelkie jej umilacze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety pod prysznic sobie olejku nie wleję:) ale po Twojej recenzji marzę o takiej kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno już się nad nim zastanawiałam i wiesz co ? Namówiłaś mnie :D Też uwielbiam nuty waniliowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że poza pięknym zapachem, oferuje także nawilżanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie, jeśli chodzi o wanilię jestem na tak :) Po takich wpisach żałuję, że mam prysznic! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. z chęcią go wypróbuję uwielbiam takie waniliowe zapachy :) a przy okazji chciałabym zaprosić do mnie na rozdanie :) http://swiatanastazji.blogspot.com/2014/01/niespodziankowe-rozdanie-czas-start.html

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam inną wersję zapachową i niezbyt mi podeszła

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie umilacze kąpieli! Miałam olejek z tej serii ale z limonką. Fajny aczkolwiek mała pojemność :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale zapach musi mieć boski. No i rzadko się zdarza, że obietnice producenta są całkowicie spełnione xD

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.