Na problemy skórne .... FLODOMAX !



O tym kremie pisałam już kilka razy. I choć niektórym w dalszym ciągu wydaje się, że jest on skierowany tylko dla maluchów, prawda jest inna. :) Krem doskonale sprawdza się nie tylko w pielęgnacji skóry niemowlaków, ale również znajduje doskonałe zastosowanie w przypadku pielęgnacji skóry dzieci starszych, młodzieży i dorosłych.

Jakiś czas temu Sudomax zmienił nazwę i teraz dostępny jest jako Flodomax. Oprócz zmienionej nazwy wszystko pozostało tak jak dawniej, opakowanie, skład i ciągle to samo fantastyczne działanie! 



Więcej szczegółowych informacji na jego temat znajdziecie tutaj klik! i tutaj klik!. Jeśli jeszcze nie znacie tego specyfiku szczerze polecam bliżej mu się przyjrzeć. Nie zawiedziecie się!




Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię. 

24 komentarze:

  1. U mnie rewelacyjnie działa na wypryski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubię kremy i inne kosmetyki dla dzieci :)

    zapraszam na nutellowe pancakes !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na tym jednym zdjęciu jak bita śmietana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie próbowałam, ale na pewno to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam troje dzieci ale tego kremu nie znam,trzymam się sprawdzonego sudocremu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam dla dzieci sudomax, bardzo podobnie działał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam, że Sudocrem ma tańszy odpowiednik:) Sama go nie używałam, ale chyba warto mieć taki wielofunkcyjny krem w kosmetyczce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nie wiedziałam, że zmienił nazwę. Używałam kiedyś , jak moja córeczka była niemowlakiem, parę lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sudomax czy Flodomax...bez różnicy:) Mam go i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda trochę jak ser :) nie słyszałam jeszcze o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  12. no to i ja muszę go wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze go ie próbowałam, ale często używam sudocrremu i chyba są one podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca. FLodomax dzięki olejkom jest raczej nawilżający, a Sudocream raczej wysusza i nie jest nic napisane, że można korzystać na skórę trądzikową.

      Usuń
  14. Bardzo fajny kosmetyk, chyba warto się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupowałam go pod nazwą Sudomax jakiś czas już temu. Świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie na krostki po goleniu super się sprawdza :D
    _________________________
    Zapraszam na: borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Flodomax to krem do zadań specjalnych :) U mnie również świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  18. I thought Id share a quote with you from U.G. Krishnamurti that pertains to your blog, please dont take offense. You assume that there is such a thing as truth, you assume that there is such a thing as reality (ultimate or otherwise) – it is that assumption that is creating the problem, the suffering for you.
    online for kids games
    online free games
    online for girls games

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten krem. Jest znacznie lżejszy niż jego największy konkurent, lepiej się wchłania i nie zostawia tej męczącej białej powłoki, a nie znam niczego co tak dobrze radziłoby sobie z otarciami czy odparzeniami, do których niestety mam tendencje. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.