Kilka razy szczęście mi dopisało ...


Witajcie.
Dziś jako przerywnik od recenzji przychodzę z nowościami kosmetycznymi jakie w tym miesiącu do mnie trafiły. Poszczęściło mi się kilka razy … a co dokładnie i od kogo otrzymałam ? O tym w dalszej części, do której lektury serdecznie zapraszam :)



Na początek urocza paczuszka, która dotarła do mnie dziś do pracy. Z ciekawości co też do mnie przyszło rozpakowałam ją, zaczęłam się dobierać i trafiłam na tę oto metalową puszeczkę, w której został umieszczony mały prezencik. Niby taki szczegół, a mile mnie zaskoczył i spowodował uśmiech na twarzy oraz … stop! :) Choć ciekawość była ogromna postanowiłam nie być dalej dociekliwą, pomyślałam, że muszę to uwiecznić i dlatego otworzyłam dopiero w domu. Co krył pakunek ? …. 


Lakier do paznokci Essie w pięknym kolorze „bordowej śliwki” o fajnej nazwie Recessionista /230A/ *.*  Zupełnie niespodziewanym dodatkiem do lakieru okazał się błyszczyk Maybelline w ładnym cukierkowym kolorze. Matko, jak on cudne pachnie :) Te cuda to wygrana w rozdaniu na blogu Life & Fashion. Dziękuję Kamilo, śliczny lakier dla mnie wybrałaś.

***


Kolejna nagroda to wygrana w rozdaniu Marty, która pisze bloga Kaczka z piekła rodem. Świetne kosmetyki, których nie znam, o których czytałam i marzyłam. W szczególności kolorówka mocno mnie chwyciła za serducho. Gosh prezentuje się prześlicznie. Cienie i paletkę korektorów z pewnością bliżej pokażę, jednak jeśli już jesteście ciekawe jak się one prezentują to zajrzyjcie tutaj i tutaj – fotki pokazują co i jak ;)



***  

Jakiś czas temu była fajna akcja firmy Kolastyna z blogerkami. Dziewczyny biorące udział w tej akcji tworzyły swoją 10 przykazań dotyczącej pielęgnacji. Każda z osobna, a później wszystkie razem utworzyły „Dekalog codziennej pielęgnacji”. Z tej też okazji na wielu blogach odbywały się konkursy, w których nagrodami były zestawy kosmetyków pielęgnacyjnych Kolastyna. 


Mnie się również udało i oto moja wygrana, a zdobyłam ją w konkursie zorganizowanym na blogu Agowe pepitki.
W moim zestawie znalazło się 9 kosmetyków, poniżej zbliżenia na to co otrzymałam.



***
Poszczęściło mi się również w akcji testowania kosmetyków Eveline Cosmetics. Paczka zawierała powyższą pielęgnację i kolorówkę (kolory szminek możecie zobaczyć tu i tu). 

*** 
To na tyle. Jestem "nasycona kosmetycznie" i do końca miesiąca nie wchodzę do żadnej drogerii ;) I nawet nie kuście mnie gazetką kosmetyczną z Biedronki, bo w tym miesiącu już nie wybieram się po kosmetyki :P Ale w lutym ... kto wie ? :)

39 komentarzy:

  1. no rzeczywiście szczęście się uśmiechnęło do Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórzy to mają szczęście. ;) Mi się jeszcze nie udało nic wygrać na blogach, a na Twoje paczki patrze z lekką zazdrością. ;) Najbardziej mi się podoba lakier Essie oraz jestem ciekawa palety Gosh.

    Pozdrawiam i życzę przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo, wielkie wooow !!!!
    gratuluję, wszystko wspaniałe, a styczeń na szczęście za kilka dni się kończy, więc długo pościć nie musisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle super kosmetyków! Gratulacje :) I czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaj..ile wspaniałych nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci, bardzo fajne paczuszki. Ja muszę jutro porobić zdjęcia, też udało mi się wygrać ostatnio coś fajnego z kosmetyków, warto brać udział zwłaszcza w konkursach kreatywnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ho ho, sporo tego! Życzę miłego testowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paka od Kolastyny, jestem dumna, że w tej akcji wzięłam udział i mogliśmy też nagrodzić tak wiele innych Dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowności, będziesz miała co opisywać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne przesyłki, właśnie kończę testować paczuszkę od Eveline :)) A kosmetyki spodobają Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie, to czekamy na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tego! gratuluję
    mi się z kolastyną nie poszczęściło

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kosmetyki zgarnęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, teraz to sama możesz otwierać drogerię ;) Tak dużo prezentów napewno wywołało ogromny uśmiech na Twojej twarzy, wręcz euforię :) ! No cóż.. a gazetka z Biedronki naprawdę kusząca ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Ta kartka z owieczką jest świetna! Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej zaciekawiły mnie kosmetyki Eveliny , ponieważ bardzo je lubię ! ; )) . A co do tej paczki którą otrzymałaś w pracy to faktycznie fachowo i bardzo ładnie zapakowana ; )) . Miłego używania , czekam na recenzje :) .

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne wyygrane, paczuszki!!! Czekamy na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nagrody gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie "nasycenie kosmetyczne" jest:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolastyny i Eveline szczerze zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie, cały ogrom cudowności :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowności :) Zapasy masz teraz duże :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje Kochana :) Lakier Essie ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same wspaniałości. Zazdroszczę zestawu z Kolastyny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje! i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygrane zestawy zapowiadają wielkie testowanie:) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  27. Super nagrody. :) Mnie też los ostatnio dopieścił w tej kwestii ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. łaaał ile dobroci, aż zazdroszczę! :D
    przyjemnego testowania i oczywiście czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję! Wspaniałe kosmetyki. Też bym kilka z nich przygarnęła ;)
    Daj znać, jak się sprawdza Kolastyna. Z ich oferty znam tylko kosmetyki do opalania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie to się podoba samo to metalowe pudełeczko :D I ten BB bym chciała :) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej fajnie , że paczuszka się podoba ;) pozdrawiam -Kamila.... Ps. Nie Agnieszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecież .... ! Tak to jest jak myśli się o czymś (o kimś) innym i robi coś innego. Przepraszam ... Idę zmienić :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.