Cętki na paznokciach :)



Cętkowane paznokcie … co o nich sądzicie ? :) Wbrew pozorom są bardzo szybkie w wykonaniu i moim zdaniem efektownie wyglądają. Nawet gdy nie mamy zbyt wiele czasu na ciekawy manicure możemy takowy wykonać w oka mgnieniu.


Wystarczy poszukać naklejek na paznokcie z gotowym ozdobnym wzorem. Moje były w wersji "cętki", znajdziecie je w ofercie Donegal. Naklejki są samoprzylepne, nakładane na całą płytkę paznokciową. W opakowaniu znajduje się ich 20 sztuk oraz pilnik.


Naklejki są szybkie w użyciu i prezentują się ciekawie. Wystarczy precyzyjnie je docisnąć by nie było żadnych „pęcherzyków”, a następnie nadmierną ilość można wygodnie przyciąć nożyczkami bądź też pilnikiem do żądanej długości. Efekt końcowy można szybko zauważyć… u mnie wyglądał tak.

 

  Fakt otrzymania naklejek do testów nie miał wpływu na moją opinię.

Prezentowane naklejki to wersja 3638, ich koszt to 11,09. Dostępność: np. tutaj.
Jak widzicie naklejki umieściłam tylko na dwóch paznokciach, według mnie cała dłoń wygląda naprawdę „drapieżnie” i mocno rzuca się w oczy, czego akurat przy tym wzorze nie lubię. Jeśli jednak taki efekt lubicie to naklejki są dla Was świetnym rozwiązaniem, no chyba że macie czas i „zdolności” w malowaniu lamparcich cętek i taki manicure wykonujecie sami:) Wtedy brawo dla Was :)
 

28 komentarzy:

  1. oj joj joj, jak mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się to prezentuje! Bardzo fajne, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają świetnie, jak malowane a nie naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie w moim stylu ale u ciebie ladnie sie prezentuja

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentują, tak drapieżnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię zwierzęcych wzorów, ani na paznokciach, ani na ubraniach. jakbyś nakleiła je na wszystkie paznokcie to byłoby pstrokato, ale w tej wersji prezentują się naprawdę ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądają na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyglądają:) kiedyś je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne,widzialam te naklejki w Stokrotce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja myślałam, że to namalowane :D
    świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt końcowy ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama chciałabym w końcu wypróbować ten gadżet, bo widzę, ze piękniesię prezentuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! ;)
    Przydałoby mi się coś takiego;
    Gdy próbuje coś stworzyć sama to nie najlepiej mi to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie naklejki to coś dla mnie, bo nie umiem sama robić wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie podoba mi się ta wersja z naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne :) Ja pamiętam jak kiedyś sama malowałam pierwszy raz cętki i robiłam to eyelinerem w pisaku ;) W sumie to ładnie wyszło i byłam bardzo zadowolona. Nawet trwałość była bardzo dobra.

    Pozdrawiam,http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprytne i w sumie fajnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądają te naklejki :) lubię panterkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.