Błyskawiczny lifting zapewniony, czyli 100% kwas hialuronowy, Eveline Cosmetics.



Choć jeszcze nie mam "siateczki zmarszczek" na swej twarzy to ze względu na swój wiek i pozytywnego sposobu patrzenia na życie, czyli intensywnego uśmiechania się jak i "rechotania" zauważyć można na niej kurze łapki. Jakiś czas temu otrzymałam 100% kwas hialuronowy, czyli serum nawilżająco-wygładzające Eveline Cosmetics. Specyfik ten jest godny uwagi, nie tyko ze względu na działania "naprawcze", gdyż może być stosowany jako profilaktyka w walce z tego typu zmarszczkami.


Konsystencja

W małej tubie znajduje się rzadkie przezroczyste serum. Przy pierwszym użyciu nieświadomie uroniłam kilka kropel, gdyż zbyt intensywnie nacisnęłam na tubkę. Konsystencja jest lekka, dzięki temu dość szybko się wchłania i pozostawia skórę idealnie gładką i ładnie napiętą. 

Działanie
Sposób użycia

Podczas regularnego stosowania nie wystąpiły żadne dziwne uczucie ściągania czy też inny dyskomfort. Kosmetyk można stosować pod makijaż, i tak najczęściej go używam, choć i wieczorem nakładam go na docelowe miejsca. Skóra ładnie się wyrównuje, makijaż wygląda perfekcyjnie i nieskazitelnie. 

Skład

Wydajność tego maleństwa jest ogromna. Co jest dodatkowym atutem to fakt, iż kwas jest bezzapachowy i nie powoduje żadnego złego skutku. Choć kurze łapki są dalej obecne to muszę przyznać, że to serum pozytywnie wpłynęło na skórę, stała się ona dobrze nawilżona, naprężona i delikatna, a one same mniej widoczne.  



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię. 

22 komentarze:

  1. zastanawiam się nad jego zakupem,ale nie wiem czy nie za wcześnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam produkt nie dla mnie, ale chyba kupię go dla mamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba kupię, widziałam gdzieś na promocji :D Zobaczymy jak sobie u mnie poradzi, mam zmarszczki na czole ...

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i stosuje na usta i pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na ustach testowałam - niesamowicie dobrze się spisuje ;)

      Usuń
  5. Świetnie wygładza kurze łapki - z niedowierzaniem wpatruję się w lustro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie czeka on w szafie na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciągle gdzieś czytam o tym cuadku. i muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam potrójny kwas hialuronowy z e-naturalne i świetnie się sprawdza. Tego serum nie używałam, ale będę mieć je na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie nie jest mi jeszcze aż tak potrzebne, ale i tak chętnie bym je przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne,jak bedzie niedrogie to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne :) nie znam ale wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  12. Póki co używam kremu z Sylveco, ale mnie kusisz... chociaż po ich odżywce do paznokci nadal mam traumę i prawdę powiedziawszy boję się sięgnąć po cokolwiek z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubiliśmy się z tym specyfikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam go i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go,ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie to serum nie zrobiło absolutnie nic. Owszem, skład ma przedni ale co z tego, skoro poza delikatnym, bardzo subtelnym nawilżeniem okolic oczu i to tyko i wyłącznie wspólnie z kremem pod oczy, nie daje żadnych efektów? Zawiodłam się na nim okrutnie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.