Arganowy suchy olejek do ciała - Argan Oil - Eveline Cosmetics




W eleganckim opakowaniu kryje się butelka a w niej suchy olejek, który świetnie nawilża skórę. Po spotkaniu z tym „suchym tłuściochem” skóra pachnie przepięknie i długo, co mnie osobiście bardzo się podoba, gdyż nuta jest bardzo subtelna, podkreślająca kobiece piękno.


Obietnice producenta

Składniki aktywne

Innowacyjna formuła i sposób użycia


Olejek jest łatwy w użyciu – opakowanie z dozownikiem w formie rozpylacza ułatwia aplikację. Konsystencja jest taka jak na olejek przystało – płynna i jednocześnie lekka. Wystarczy kilka psiknięć i można w spokoju przejść do czynności jego rozprowadzania. 

Konsystencja / Efekt po zastosowaniu

Wchłania się szybko i bez problemów, doskonale nawilża i daje ukojenie oraz komfort. Widać gołym okiem, że skóra regeneruje się, ewentualna szorstkość znika w ekspresowym czasie w niepamięć. Dzięki temu skóra staje się miękka i aksamitnie gładka, wolna od jakiejkolwiek tłustości i suchości. 

Opakowanie

Ciało jest „suche” i jednocześnie doskonale nawilżone, i wolne od nadmiaru kosmetyku, który wchłania się całkowicie, śmiało można bez oczekiwania wskakiwać w piżamkę ;) Co również ważne olejek spokojnie można używać po depilacji. I choć w składzie znajduje się alkohol to nie wystąpiły u mnie żadne niepokojące objawy szczypania nawet wtedy gdy niefortunnie skaleczyłam się. Wydajność olejku jest ogromna, nawet przy regularnym stosowaniu znika w znikomych ilościach. 

Składniki


Podsumowując krótko: olejek doskonale działa, jego lekka formuła i cudny zapach sprawiają, że warto go zaprosić do pielęgnacji ciała. Skóra staje się aksamitnie gładka, ukojona i odżywiona, zregenerowana w błyskawicznym czasie. Nie dość, że przyjemny w stosowaniu, to jeszcze cenowo nie obciąża portfela, gdyż w cenie regularnej kosztuje trochę ponad 20 zł za 150ml (aktualnie w Rossmannie trochę ponad 17 zł). Spełnił moje wszystkie nadzieje i wiem, że na pewno kiedyś znowu zagości w mojej kosmetyczce.


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię. 



23 komentarze:

  1. Mnie kusi suchy olejek z NUXE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z Glossy i jakoś nie wiem, nie przemawia do mnie ;P

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze suchego olejku, ale pewnie się na niego skuszę, ponieważ nie lubię mieć "mokrej" warstwy na skórze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się jego zapach - jest nieco słodki i długo utrzymuje się na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt z tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest to, że tak szybko się wchłania :) Bo po wysmarowaniu skóry lubię tak od razu wskoczyć w piżamkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ale jeszcze czeka na swoją kolej ;) Zaciekawiłaś mnie tą recenzją i myślę, że już niedługo go rozpakuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. OO ciekawy produkt :) Naprawde mnie zaciekawilas :) Muszę kiedyś go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego olejku. Obecnie stosuję olejek Bielendy i jestem bardzo z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no zapowiada się ciekawie chyba nawet lepiej niż seria do włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę... Jak tylko wykończę wszystkie mazidła do ciała jakie mam, pewnie się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna pozytywna opinia o tym olejku. Chyba go wcześniej zacznę używać, bo czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupiłam go niedawno właśnie w promocji rossmannowskiej i jestem w trakcie testowania :) ale pierwsze wrażenie również jak najbardziej pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ten olejek, mam suchą skórę i nie używam go codziennie ale w takie dni gdy zależy mi na czasie. polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam olejku ale z innej firmy i jestem bardzo zadowolona z efektów działąnia tych specyfików
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam go codziennie od 2 tygodni i jestem oczarowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam olejek arganowy :) a próbowałaś na włosie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie wolę zwykłe naturalne oleje od produktów tego typu. Nie przepadam za silikonami na skórze. Do ciała świetny jest olej kokosowy, poza tym ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak...wydajny jest i to bardzo,też lubię jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.