Argan + Keratin … szampon i maska 8w1, czyli fajny duet dla mych włosów


Jakiś czas temu do pielęgnacji swych "rozjaśnianych co jakis czas" włosów "zaprosiłam" szampon i odżywkę z serii Argan + keratin, która znajduje  się w ofercie Eveline Cosmetics. Jak "wyszło w praniu" duet ten okazał się bardzo przyjemny, moje włosy polubiły się z nim.



Szampon został zamknięty w ciemnej butelce o pojemności 150 ml, niestety nie ułatwia to podglądu zawartości. Konsystencja szamponu jest gęsta i pod koniec opakowania ciężko wydobyć wszystkie resztki, jednak nakrętkę można odkręcić, więc spokojnie można wlać do wnętrza odrobinę wody i bez problemów wydobyć perłową substancję ;) 


Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy i same włosy, pieni się całkiem fajnie, jednak czynność mycia warto powtórzyć dwukrotnie, wtedy piany jest więcej niż za pierwszym podejściem. Łatwo się spłukuje, nie plącze nadmiernie włosów i nie powoduje łupieżu ani innych podrażnień. Przy tych wszystkich właściwościach nie mogę zapomnieć wspomnieć o zapachu – jest przyjemnie słodki, nie powoduje kręćka w brzuchu, wspaniale wpisujący się w me gusta. 

Skład


By bez problemów rozczesać moje włosy posiłkuję się każdorazowo odżywką, w tym przypadku maską.


Jej konsystencja przypomina gęsty budyń, a zapach zdradza, że jego smak to słodka wanilia :) Maskę aplikuje się bardzo łatwo, nie spływa z włosów, gdyż konsystencja jest kremowa, bardzo przyjemna. 


Specyfik umieszczono w plastikowym słoiku o pojemności 500 ml a pod zakrętką znajdowało się fabryczne „złotko”, które daje pewność nietykalności kosmetyku przez osoby trzecie. Co do działania muszę przyznać, że maska świetnie nawilża, wygładza i zmiękcza włosy, a można to już zauważyć nakładając ją raptem na kilka minut. Oczywiście atutem jest też fakt, że ułatwia rozczesywanie i jest bardzo wydajna choć jej nie żałuję sobie i dozuję całkiem pokaźną ilość to ciągle mam jej jeszcze sporo w opakowaniu. 

Skład

*


Trzeba przyznać, że duet ten wygląda luksusowo i zwraca na siebie uwagę. Tak jak design tych specyfików zwraca na siebie moją uwagę, tak samo moje włosy zwracają na siebie uwagę innych osób, co mnie niezwykle cieszy. Włosy wyglądają zdrowo, są lekkie, lśniące, miękkie, jednym słowem zachwycają. Duet ten sprawdził się, moje włosy go polubiły.

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię. 

21 komentarzy:

  1. zachęciła mnie twoja recenzja, maskę kupię napewnoe:) zapraszam do mnie pikape.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też mam zamiar kupić tę maskę jak skonczy mi sie moja aktualna;)

      Usuń
  2. te maskę bym chętnie widziała u siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie była porażka na całej linii z tą serią arganową. Zastanawiam się czy to właśnie kwestia włosów czy oni sami coś w składach czy proporcjach namieszali, skoro mi przypadły przezroczyste butle, hm...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ci panstwo sie u mnie nie spisali. Strasznie mnie uczulili. Ale ciesze sie ze Tobie odpowiadaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie ciekawi mnie ta maska !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że u Ciebie się zadomowili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, ciekawe, nie słyszałam wcześniej o tej serii. Szukam czegoś aktualnie do ratowania moich końcówek :P
    ____________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla moich włosów okazały się być również fajnym duetem ,co mnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maska zdecydowanie na TAK, szampon dobrze działa na moje włosy, ale ma sporo niestety wad.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy duecik. Jak tylko wykończę zapasy na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam szampon i olejek z tej serii ale niestety na obu się zawiodłam, jak dla mnie niewypał

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie wizualnie opakowania mocno przyciągają i między innymi dlatego ja też zwróciłam na to uwagę. Namówiłam mamę żeby kupiła sobie maskę albo odżywkę nie pamiętam.
    Jestem ciekawa jak się sprawdzi u niej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam bardzo mieszane uczucia to tych kosmetyków, raz są świetne, raz beznadziejne, ni eumiem na razie wystawić im opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy chwalą te produkty więc muszę kiedyś je dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie równiez bardzo odpowiada ten duet :) Fajnie działa na wlosy no i super pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam maskę i jej zapach bardzo lubię, ale działała średnio.

    OdpowiedzUsuń
  18. Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift. adventure online games
    online adventure game
    addicting online games

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.