Włosowe zachwyty, czyli Tricologica, Olejek nabłyszczający Equilibra :)




Dziś recenzja specyfiku do włosów, dokładniej mówiąc olejku nabłyszczającego Equilibra:) Polubiłam kosmetyki Equilibra, które w moim odbiorze są rewelacyjne. Świetne właściwości, przyjemny zapach i konsystencja oraz przyjemne składy – te cechy wydają się być charakterystyczne dla każdego ich kosmetyku :)



Powyżej skład olejku nabłyszczającego dla zainteresowanych, co o nim sądzicie ? :) 
Natomiast poniżej obietnice producenta.


Olejek nabłyszczający od razu zachwycił mnie swym zapachem - świeży i cytrusowy, który dodaje orzeźwienia i chęci do działania. Ta nuta nie jest „agresywna”, nie krzyczy i nie męczy, mimo iż jest delikatna to jest wyczuwana. Uwielbiam tę woń i stosuję to cudo również przez ten aspekt :)




Design opakowania podoba mi się bardzo. Krystalicznie przezroczysta buteleczka i zielony dozownik sprawiają, że od razu mam skojarzenie z naturą, czystością i świeżością. W buteleczce mieści się 50ml olejku, który ma fajną konsystencję, nie jest gęsty, raczej należy do tych rzadszych specyfików, ale nie przelewa się od razu przez palce. Aplikacja odbywa się za pomocą pompki dozującej, która działa bez zarzutu. Cały mechanizm dozujący można odkręcić, gdyż jest na gwint ;),  czyli po wykorzystaniu specyfiku buteleczkę można wykorzystać według potrzeb :) 


Zaaplikowany na dłoń delikatnie i przyjemnie się na niej rozchodzi :)


A jak go stosuję ? Na dwa sposoby :) Co drugi dzień w wilgotne włosy wcieram 1-2 pompki, natomiast 1 pompkę codziennie nakładam na suche włosy, głównie na końce ;) Olejek ułatwia rozczesywanie, wygładza, zmiękcza i nawilża. Stosowanie odżywki jest już wtedy zbędne. Co ważne, nałożony w w/w ilościach nie obciąża włosów, nie przyczynia się do szybszego przetłuszczania się ich ;) Włosy są gładkie, błyszczące, nie puszą się. I co się chwali i na co warto zwrócić uwagę wydajność przy takim stosowaniu jest ogromna!

Olejek nabłyszczający Equilibra można kupić w aptekach internetowych, m.in. na doz.pl (tu patrz). Ceny są różne, oscylują w okolicach 20 - 25zł w zależności od miejsca :) By sprawdzić dokładniej dostępność zajrzyjcie tutaj :)


 
 Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.

25 komentarzy:

  1. 20-25 zł ? Nie ma tragedi ;-)
    Ja też bardzo polubiłam ich produkty, miałam kilka próbek żelu aloesowego i bardzo mi pomógł w podrażnieniach i suchości. Z pełnowymiarowych produktów, mam szampon do włosów farbowanych, mimo że nie posiada SLSów, jest bardzo wydajny i całkiem dobrze zmywa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz więcej słyszę o tej firmie, jednak jeszcze nic nie testowałam, jestem ciekawa ich produktów

    OdpowiedzUsuń
  3. olejek się u mnie doskonale sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie miałam nic tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przy okazji DDD zastanawiałam sie czy go wziąć... teraz trochę żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  6. również testuję ten olejek :) bardzo fajnie sprawuje się na moich włosach, zresztą jak wszystko od equilibry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest taki drogi, myślałam że za te kosmetyki trzeba więcej zapłacić :)
    Ciekawi mnie zapach, skoro mówisz że taki świeży i przyjemny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic nigdy z tej firmy, ale ciągle czytam same pozytywne opinie o ich kosmetykach, muszę chyba sobie coś wreszcie zamówić :) Olejek fajnie się zapowiada, przydałaby mi się taka silikonowa bomba na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dziś czytałam o tym olejku na innym blogu i też był zachwalany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojoj. natychmiast dopisuje go do swojej listy zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem, czy u mnie by się sprawdził, ogólnie zapowiada się fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na ten olejek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najwięcej dobrego słyszałam o szamponie, ale jeszcze nie miałam. Może Mikołaj mi przyniesie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy więc z chęcią bym się na niego skusiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale niestety obecnie mam nadmiar preparatów do włosów ;/

      Usuń
  16. zaciekawiłaś mnie - może się na niego skuszę :)
    http://czarna-morenita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Co raz bardziej intryguje mnie ta firma.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam olejki do włosów. Dla mnie są nie zastąpione. Nigdzie nie widziałam i nie słyszałam o tej firmię. Z chęcią wypróbuje ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej,
    mam małe pytanko, piszesz, że wcierasz olejek w końcówki, czy jest on wystarczający by je zabezpieczyć, czy warto mieć jeszcze coś mocniejszego? Pytam, ponieważ sam producent nie opisuje specyfiku jako zabezpieczającego końcówki, a mam od zawsze duże problemy z rozdwajaniem, do tej pory stosowałam serum biowaxa. Olejek mam zamiar zamówić tak czy siak, ale jestem ciekawa po prostu czy zastąpił by mi również typowe serum na końcówki. Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za ciekawą recenzję!:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.