W roli głównej Cynamonowo-kofeinowy koncentrat 100% BingoSpa, czyli domowy body wrapping.




Myślę, że niejedna z Was widziała u innych i/lub też doświadczyła na sobie „skórki pomarańczowej” ;) Jedną z metod walki z nią jest body wrapping, czyli owijanie folią ciała uprzednio posmarowanego specjalnym preparatem. Takie działanie poprawia krążenie krwi oraz limy, co w efekcie sprzyja wyszczuplaniu, poprawia jędrność i napięcie skóry i pozwala się cieszyć świetnym stanem ud, pupy i bioder … bez cellulitu :) 

Gdy w ramach kolejnej współpracy z BingoSpa miałam możliwość wybrania sobie specyfików spośród całego asortymentu wiedziałam, że to cudo będzie moje ;) Troszkę o nim czytałam i ... byłam zachwycona relacjami dziewczyn, które spotkały się z nim "oko w oko" :)
Mowa o kosmetyku, któego nazwa brzmi: 100% koncentrat cynamonowo - kofeinowy :) Poniżej kilka informacji z opakowania. 

Co ważne należy stosować się do zaleceń producenta, by nie zrobić sobie przypadkiem krzywdy. Na początku należy więc wykonać próbę uczuleniową, a gdy ta wyjdzie pomyślnie można przystąpić do zabiegu. Należy zwrócić uwagę na przeciwwskazania i sposób użycia.


Dla lubiących czytać i analizować składy jest i takowe zdjęcie :)


Specyfik pachnie cynamonowo – goździkowo i trochę też pomarańczowo :), więc jeśli lubicie taką nutę to będziecie zachwycone. Konsystencja jest lekka, żelowa i dzięki temu bezproblemowo nakłada się na docelowe miejsca. Już minimalna ilość (nie warto być zachłannym, bo grzanie będzie bardzo mocne) jest wystarczająca by doświadczyć jaką koncentrat ten ma moc :) Rozsmarowuje się i wchłania bez problemów. Po aplikacji owijamy się folią i udajemy pod kocyk ;) Po ok. 15 minutach można poczuć przyjemne ciepło, które nabiera na mocy. Ja jestem zmarzluchem, ciepło w takiej postaci uwielbiam, więc mocno rozgrzewający zabieg jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Gdy zbyt mocno mnie rozgrzewa – odwijam folię a resztki preparatu albo wcieram w ciało, albo zmywam. 


Zaletą tego koncentratu jest fakt, że może być też stosowany bez rytuału owijania ciała folią. Co prawda na rezultat końcowy trzeba z pewnością dłużej poczekać, ale dzięki temu efekt mocnego rozgrzewania jest zredukowany, czyli osoby, które nie lubią uczucia gorąca powinny być również zadowolone.

Gdzieś wyczytałam, że cellulit zachowuje się jak prawdziwy przyjaciel, gdyż zawsze powraca ;) Chyba jakieś ziarno prawdy w tym jest, gdyż dotychczasowe moje zmagania były dla mnie satysfakcjonujące jednak po jakimś czasie, głównie przy braku regularności w ćwiczeniach i ograniczeniu słodkich rarytasów mogłam zauważyć, że znowu się pojawiał ;) Jednak w tym przypadku jest inaczej, póki co :) Koncentrat 100% cynamonowo-kofeinowy jest mieszanką niezwykle skutecznych substancji, które są stosowane od lat w walce z cellulitem i nadmiarem tkanki tłuszczowej.


Aktualnie body wrapping stosuję raz w tygodniu (nie zawsze znajduję czas by czynić to 2x tygodniowo jak to miało miejsce na początku) i jestem bardzo zadowolona z efektów. Początkowe cykle trwały po 20-25 minut, teraz jestem w stanie wytrzymać ponad godzinę. Już po jednym zabiegu zauważyłam poprawienie jędrności skóry, która przy regularnym stosowaniu stała się gładka, odpowiednio napięta i pozbawiona nierówności. Dla mnie osobiście ten koncentrat to hit 2013 roku!

Pojemność: 250ml – cena i dostępność TU (z tego co widzę opakowanie o tej pojemności zmieniło się troszkę)
Pojemność 1000ml – cena i dostępność TU


 

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BingoSpa. Fakt ten nie wpłynął jednak na moją opinię.

30 komentarzy:

  1. Na szczęście nie mam takiego problemu ;) ale zapach musi być cudowny, lubię takie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wszystko co związane z cynamonem, więc dla mnie pewnie byłby fajny :)

    WYGRAJ Baby Lips, Eyeliner Rimmel i pisakowy lakier czyli SWIATECZNE ROZDANIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro tak jest to byłaby s nim zachwycona :)

      Usuń
  3. nie słyszałam o tym produkcie a bardzo lubie bingoSpa:) musze sie zanteresowac tym;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę warto , szczerze polecam :)

      Usuń
  4. też stosuje ta metodę :) a te koncentraty od bingo dają czadu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosowałaś też inne ich koncentraty?

      Usuń
  5. oooo zaciekawiłąś mnie tym kosmetykiem, nawet go nie widziałam w sklepiku on - line ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jest w sklepiku .... warto go zakupić. polecam szczerze.... jak się skusisz to zobaczysz jak fajnie pupę potrafi wygrzać to cudo :) pomaranczka sama znika .... w oka mgnieniu :)

      Usuń
  6. Bardzo mnie kusi ten produkt ale trochę się boję, żeby sobie czegoś nie zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można do nich napisać o próbkę... sprawdzasz czy nie uczuli Cię i wtedy może podejmiesz decyzję czy chcesz poczuć jego ciepło :)

      Usuń
  7. Świetny produkt, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! spróbuj i daj znać jakie masz odczucia co do niego.

      Usuń
  8. mam jego próbkę i jeszcze jej nie zużyłam - bo boje sie czy sobie czegoś przypadkiem nie zrobię :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób próbę uczuleniową chociaż ... będziesz wiedziała czy możesz dać mu szansę :)

      Usuń
  9. Kolejny fajny kosmetyk od Bingo :) Jeszcze nie próbowałam body wrappingu, a teraz czuję się zachęcona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj konieczne... jeśli lubisz mocne gr(z)anie ;)

      Usuń
  10. Zapach na pewno szybko by mi się znudził, jak to każdy kosmetyk z nutą cynamonu, ale działanie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciezko u mnie z czasem i mobilizacja, ale kiedys mialam produkt o podobnym dzialaniu i bylam zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się całkiem ok ale przez brak czasu i ten zapach podejrzewam że bi mi nie podpasował;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry kosmetyk. Ostatnio widziałam go w Rossmannie u nas, ale puki co poczekam na jego zniżkę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam podobny specyfik z eveline, też nieźle rozgrzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w takie kosmetyki i tak nie wierzę (chyba, że się ćwiczy i ma dietę dodatkowo)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety i ja mam ten problem, z chęcią sięgnę po ten produkt :))
    zaraz go zamawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam tylko próbkę, która czeka na swoją kolej, ale coś czuję że zaraz po nowym roku wyląduje na mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda fantastycznie! No i jeszcze ten cynamon ♥ Chętnie bym go kupiła!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.