Sylwester ... najhuczniejszy dzień w roku ;)


źródło

Dziś Sylwester, czyli najgłośniejszy dzień w roku, w którym to zabawa trwa zazwyczaj do białego rana dnia następnego:) Nie ważne jest czy bawimy się na wielkim balu, czy zostajemy w domu! Według mnie najważniejsze jest to by spędzić ten ostatni dzień roku tak jak nam pasuje, jak nam wygodniej :) Liczy się atmosfera, którą sami możemy sobie stworzyć :)

Ostatnio przeglądając swój stary zeszyt z przepisami trafiłam na zapiski z drinkami, które na przeróżnych imprezkach się przewijały. Postanowiłam szybko wrzucić tutaj, być może którejś z Was przydadzą się ... filozofii wielkiej nie ma a są naprawdę smaczne :) A więc zaczynam ...



Ogórkowa rozkosz

50ml wódki żołądkowej gorzkiej
100ml sprite
2-3 plasterki surowego ogórka
lód

 *

Miętowe co nie co

pół litra białej wódki
pół litra wody mineralnej niegazowanej
8 łyżeczek cukru pudru
10 listków świeżej mięty
cytryna
lód

*

Agent 007

1 część Sprite
1 część soku pomarańczowego
1 część wódki
lód

*

Szybki drink

1 część wódki żurawinowej
2 części coca coli
lód
cytryna

*


Korzystając z okazji gdyż prawdopodobnie jest to ostatni post w tym roku
życzę Wam szampańskiej zabawy sylwestrowej 
i
 szczęśliwego Nowego Roku!


Ja zostaję w domu z moimi mężczyznami - małym i dużym ;)
A Wy jak spędzacie ten dzisiejszy wieczór - domówka czy wielki bal ?

14 komentarzy:

  1. Free vacation giveaway every dat at dollarclubs.com
    Football Games

    OdpowiedzUsuń
  2. MMM pijaństwo :)
    Ja też zostaję w domku i napiję się winka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam drinki z miętą, więc Miętowe co nieco z pewnością przypadłoby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko takie smakowite, ale ten z żurawinową wódką to już wogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agent 007 najbardziej by mi posmakował ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne drinki... szkoda, że za bardzo jeszcze nie piję alkoholu;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły, sprzedam je mamie. :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja drinków nie lubię :(

    wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Its Pleasure to understand your blog.The above articles is fairly extraordinary, and I extremely enjoyed reading your blog and things that you simply expressed. I really like to appear back on the normal basis,post additional during the topic.Thanks for sharingkeep writing!!!
    jeux de jewel

    OdpowiedzUsuń
  10. Smakowicie brzmiące nazwy drinków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, wreszcie przepisy które potrafię wykonać :D

    Ja Sylwka spędziłam w pracy, czyli w sumie na imprezie, zwłaszcza że "pracy" była tylko godzinka przed północą ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.