Święta, święta i po świętach ... a lakier jeszcze ze mną ;)


Witam poświątecznie :)
Jak Wam minęły Święta ? Mnie bardzo szybko, a to z tego względu, że bezpośrednio po nich musiałam wrócić do pracy :( Pomijając już fakt, że w Wigilię też musiałam być w biurze ... niestety ktoś musiał pełnić dyżur no i na moje nieszczęście padło na mnie. 
Dziś po powrocie z pracy szybko chwyciłam za aparat i "uwieczniłam" kolor paznokci, którym zachwycałam się przez całe święta i w dzień Wigilii (i w sumie jeszcze zachwycam się, bo jeszcze nie zmyłam tego szybkiego mani ;) Moje tegoroczne "paznokciowe" święta były ... niebieskie :)




Lakier MiniMax o numerze 840 od Eveline kupiłam przypadkiem za całe 6zł. Zauroczył mnie jego kolor, nieco inny niż zwykle, który pochodzi z gamy niebieskości, ale ma coś w sobie z atramentu (?) :D Ciężko go opisać, ale jeszcze trudniej zrobić mu zdjęcie, które idealnie go odzwierciedla. Musicie więc uwierzyć na słowo, że jest o niebo piękniejszy niż na poniższych fotkach.






Nakłada się migiem, jedna warstwa nie kryje perfekcyjne, więc potrzebne są dwie, dzięki którym otrzymujemy głębię koloru. Lakier jest w stanie wiele przetrwać. Na fotkach można zauważyć, że końcówki paznokci posiadają starty lakier. Muszę zaznaczyć, że paznokcie pomalowałam wieczorem w poniedziałek, między czasie był ostatnie domowe szlify oraz przygotowania ostatnich potraw. Była też praca biurowa (wtorek i dziś ;).


Jestem bardzo ciekawa jaki kolor paznokci cieszył Wasze oczy w święta :)  Postawiłyście na klasyczną czerwień czy może jakiś inny kolor ? Dajcie znać poniżej. 

Pozdrawiam
Darin


 

24 komentarze:

  1. fajny,taki smerfowy,mam podobny w kolekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, fajny, ale .... w rzeczywistości nie ma w nim nic "smerfowego" ;)
      Niestety nie udało mi się pokazać jego charakteru tak jakbym tego chciała... nie to światło ;)

      Usuń
  2. U mnie obecnie odżywka od Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje paznokcie już odpoczywają bez lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę zmyć i obciąć do zera .... ;)

      Usuń
  4. Śliczny ten kolorek ;) Ja na święta postawiłam na złoty piasek z zimowej kolekcji Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny kolorek ;)
    Jeśli masz taką ochotę, to zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu!!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie był niebieski błysk:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie ciekawy ten kolorek,niby niebieski ale taki inny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie koralowy piasek z Ados-niestety już w pierwsze święto -do poprawek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, u mnie gościł kolor czerwonego wina Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek, uwielbiam takie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo fajnie, jest w moim stylu. Generalnie mam uraz do lakierów eveline, ale może w końcu się przełamie?

    OdpowiedzUsuń
  12. I właśnie takiego koloru brakuje w mojej kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting approach towards this. Wondering what you think of its implication on society as a whole though? Sometimes people get a little upset with global expansion. I will be back soon and follow up with a response.
    Saction Boxing Game

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem przekonana do tych lakierów, jakoś nie zachwycają mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.