Pracuję w Firmoo :)


Witajcie :)
Jak można zauważyć notka dotyczy już praktycznie "wszędobylskich" okularów Firmoo. I wcale się nie dziwię, że wszędzie ich pełno, gdyż są naprawdę świetne.



Całkiem niedawno prezentowałam moje pierwsze okularki służące do pracy przy komputerze. Ci z Was, którzy przegapili ten post odsyłam tutaj >klik<

Dziś prezentuję kolejną parę >klik<, tym razem w innym stylu. Szkła o prostokątnym kształcie, oprawki w ciemnych barwach, całość utrzymana w kolorystyce czarnej z akcentami czerwieni. Urzekły mnie i zapragnęłam ich, no i mam :D



 




Oczywiście do kompletu otrzymała sztywne etui, ściereczkę czyszczącą, śrubokręt z kompletem śrubek :) Obsługa jak zawsze pierwsza klasa, szybkość dostawy lotem błyskawicy. Osobiście uważam, że wielogodzinna praca przed komputerem jest o wiele bardziej komfortowa i jakby "milsza" z okularami Firmoo na nosie :)

Jak w nich wyglądam ? O tak :D


Mnie się podoba ;) A Wy co sądzicie ... pasują do mnie takie oprawki czy nie bardzo ? ;)

Jeśli macie ochotę na okulary Firmoo możecie skorzystać z programu dla nowych klientów "First Pair Free Program". Wtedy za okularki nic nie zapłacicie, pozostanie do zapłaty tylko koszt dostawy (12 $). By tak się stało wystarczy w koszyku wpisać kod FIRMOOFREE.
Macie również możliwości podjęcia współpracy z Firmoo, w celu zapoznania się ze szczegółami zachęcam do zaglądnięcia tutaj :) 

Mam też bonus dla 5 osób :D
Na hasło KRAINATESTOWBLOGS4, które należy wpisać w koszyk otrzymacie zniżkę 30$ na okulary z serii klasycznej Classic series Eyeglasses.
Ktoś chętny ??

16 komentarzy:

  1. też z nimi współpracuję;) czekam na swoje okularki:) oczywiście Ty ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super okularki, do twarzy Ci w nich :) Ja właśnie czekam na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zrezygnowałam z okularów i przerzuciłam się na soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie w nich wyglądasz, jak Pani profesor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są:) już wiem, które sobie wybiorę:) dzięki za pomoc:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w swoich też przed lapkiem siedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i ja skuszę się na współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym z nimi współpracować, ale własnie nie wiem za bardzo jak się za to zabrać :P A Ty płaciłaś za przesyłkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten model mnie kusi, widzę go na większości blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) bardzo ładne te okularki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.