Polerowanie dłoni waniliowym ekstraktem, czyli Nawilżający peeling do rąk Młode Dłonie 8 w 1 od Eveline.


Mogę śmiało powiedzieć, że dłonie to moje „narzędzie pracy” ;) W dni robocze przez prawie osiem godzin moje paluszki stukają w klawiaturę komputera, międzyczasie odbieram sześćdziesiąty ósmy telefon, a wykonuję sto pięćdziesiąty, oczywiście jednocześnie sięgając w kierunku segregatorów w poszukiwaniu odpowiedniego zamówienia. Kontakt z papierami nie jest niczym złym, aczkolwiek zauważyłam, że odkąd wróciłam do pracy moje dłonie szybciej przesuszają się, mają większe zapotrzebowanie na kremy nawilżające oraz mechaniczne ścieranie martwego naskórka.
Ostatnio moją uwagę przykuł nawilżający peeling do dłoni Młode Dłonie od Eveline i to on jest bohaterem tej notki :)

 
Poniżej znajdziecie to co producent umieścił na opakowaniu, czyli działanie, sposób użycia oraz składniki :)




By nie przedłużać powiem tylko, że specyfik jest genialny! Drobiny, które znajdują się w kremowym mazidle doskonale usuwają martwy naskórek a czynią to w błyskawicznym tempie. Natychmiast można zauważyć kolosalną różnicę, wystarczy zmyć resztki produktu by móc rozkoszować się idealną gładkością i miękkością skóry dłoni. I co ważne świetnym jej nawilżeniem, nie trzeba błyskawicznie sięgać po krem do rąk, nie ma takiej potrzeby. Zachwycający jest ten efekt i dlatego peeling stosuję 2-3 razy w tygodniu. Dzięki temu moje dłonie są w doskonałej kondycji. 


Co nie może przejść bez echa to zapach – słodka wanilia, która nie powoduje mdłości ani zawrotów głowy. Ten zapach jest na tyle subtelny, że myślę iż spodoba się nawet przeciwnikom takiej nuty. Stosowanie tego peelingu to przyjemność, nie tylko dla skóry dłoni, ale dla nosa :)

Opakowanie jest szalenie wygodne w użytkowaniu, gdyż jest to tuba z zamknięciem typu klik. Szybko i łatwo można wydobyć żądaną ilość by perfekcyjnie wygładzić łapki :) Co ważne specyfik jest wydajny co jest ogromnym atutem kiedy nie sięgamy po niego sami, a z "całą rodziną" :)


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię. 

29 komentarzy:

  1. dobrze, że zapach jest subtelny. Zauważyłam, że przy intensywnym zapachu wanilii po jakimś czasie mam dość danego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, do łapek to ja poproszę. Zwłaszcza teraz mam problem z suchą skórą. Może jak bym nie co zdrapała, było by lepiej. Mam peeling do stóp i może by sie nadał,ale zapach mi nie odpowiada ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam go i bardzo dobrze się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hm ciekawy ten peeling,może się na niego skuszę
    ostatnio moje dłonie są w stanie strasznym:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale Twoja recenzja brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi by chyba zapach przeszkadzał, ostatnio zraziłam się do wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy się nim zachwycają, muszę go koniecznie dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię ten peeling, cudownie pachnie i świetnie wygładza

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten peeling, ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym go wypróbowała, ale niestety pewnie moje dłonie by się z nim nie polubiły ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. same pozytywne opinie o nim czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po świątecznych porządkach kiedy dłonie są w strasznym stanie pewnie ten kosmetyk się im przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czuje że zapach by mi się bardzo spodobał;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby do kompletu zrobili jeszcze krem do rąk o tym samym zapachu, to byłby to idealny zestaw dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana daj znać, czy teraz widzisz u mnie zdjęcia? poprzestawiałam coś w google+ i mam nadzieję, że jest juz ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja jestem w nim zakochana od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwiebiam waniliowe kremy do rąk! Świetnie wyglądają i przepięknie pachna

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Same dobre recenzje widziałam na temat tego produktu, więc troszkę się go obawiam bo wszystko to co jest dla innych wspaniale u mnie się nie sprawdza :D Ale na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O! Mój ulubieniec z ostatnich tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię go! Tak mi się podoba ten zapach że zaczęłam szukać jakiegoś waniliowego peelingu rownież do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam jeszcze peelingu do rąk, ale muszę w końcu się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  22. I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my very first remark. Nice blog. I will keep visiting this blog very often. I really have to say thanks
    Sat Work Chess Game

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam do udziału w konkursie :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2013/12/konkurs-swiateczno-noworoczny.html

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.