Paznokciowe trio: wysuszacz - utwardzacz - nabłyszczacz, czyli Nail Salon Multi Action 3 w 1, Eveline Cosmetics.



Ostatnio często sięgam po lakier do paznokci w późnych (lub bardzo późnych) godzinach wieczornych. Siadam i maluję, po czym gdy lakier na paznokciach wyschnie idę do wyrka się położyć do snu. Każda kobieta z pewnością wie jak wyglądają paznokcie wczesnym rankiem gdy pomalowało się je późnym wieczorem dnia poprzedniego ;) Częsty widok to odgnieciona kołdra, rysy i inne zagniecenia, które nie wyglądają estetycznie, w szczególności na jasnych kolorach mocno rzucają się w oczy. W ostatnich tygodniach intensywnie stosowałam nowość od Eveline, mianowicie Nail Salon Multi Action 3 w 1, który ma za zadanie wysuszyć, utwardzić i nabłyszczyć lakier na paznokciach. Czy to robił ? O tym w dalszej części :)


Specyfik mieści się w standardowej dla Eveline buteleczce. Pędzelek jest również charakterystyczny dla "odżywek" tej firmy - odpowiedniej długości, niezbyt szeroki ani nie za wąski.  Całość standardowo zapakowano w kartonik, na którym umieszczono istotne informacje, tj. chociażby skład. 


A jak się go stosuje ? Po aplikacji kolorowego lakieru i odczekaniu dwóch minut można nakładać to cudo :) Nakłada się je bardzo przyjemnie, nawet zapach jest "do zniesienia", choć nie jest neutralny.


Multi Action 3 w 1 zachwycił mnie swym działaniem! Błyskawicznie wysusza lakier, a dzięki temu sprawia, że już minutę po nałożeniu na paznokcie mogę iść położyć się do wyrka bez najmniejszych obaw, że rano coś będzie "nie tak" ;) Kolorowe paznokcie nie tylko perfekcyjnie błyszczą przez co zwracają na siebie uwagę, ale przede wszystkim "kolorowa warstwa" jest twarda i być może dzięki temu właśnie końcówki paznokci nie ścierają się tak szybko co przy 8h pracy przy komputerze jest nie lada wyczynem!


Mikstura ta jest naprawdę świetna! Działa błyskawicznie, jest wydajna i tania. Stosunek cena do jakości naprawdę zadowala. Nie wiem jak mogłam wcześniej nie stosować takiego cuda, toż to pozwala mi zaoszczędzić sporo czasu (a czasem i nerwów). Jestem zachwycona działaniem i szczerze polecam jeśli jeszcze nie znacie.

 
Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt. Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię. 

23 komentarze:

  1. I ja się siebie pytam czemu tego nie użyłam do tej pory? jak mam tego pomocnika do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się sprawdził. Ja do lakierów Eveline straciłam zaufanie, ale może tym maluchem by się obronili ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. oj musiałabym sprawdzić bo jestem strasznie niecierpliwa gdy maluję pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten motyw z odbijaniem "wzorka" od kołdry. Na razie mam zażelowane paznokcie, ale nadejdzie czas na ściągnięcie i chyba wiem co będzie moim pomocnikiem przy malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musi być świetny. Przydłaby się taki, bo ja zawsze, jak się spieszę to gdzieś odbiję palce na malowanych paznokciach;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Eveline mam do paznokci jedynie multiwitaminową odżywkę do skórek. Jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam sie, przyspiesza wysuszanie lakieru

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba będę musiała się kiedyś na niego skusić. Cały czas szukam idealnego wysuszacza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysuszacze to jedne z najlepszych kosmetyków, jakie mogły powstać :D Mam z Seche Vite i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go w innym opakowaniu jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam takiego cuda, ale mam swój niezawodny wysuszacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Eveline miałam już jakieś odżywki i były świetne. Ta którą tu prezentujesz na pewno jest również rewelacyjna :) Bardzo lubię odżywki tej firmy -są dla mnie najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna pozytywna recenzja, która zachęca mnie do kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam ale lubię ich odżywki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydatny produkt, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. musze go w takim razie wyciągnąć jak taki dobry :D bo na razie siedzi gdzieś w szafie xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłoby cudowne... nie mam czasu malować paznokci w dzień, maluje je późnym wieczorem, a odgniecenia to mój ogromny problem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro jest taka fajna, to koniecznie muszę wypróbować, podoba mi się zamysł na połączenie 3w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wreszcie muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.