Ostatnie pożegnanie, czyli mocno spóźnione listopadowe zużycia ;)



Już prawie połowa grudnia a ja dopiero pokazuję denko poprzedniego miesiąca ;) Niestety ciągle brakuje mi czasu i zwyczajnie nie jestem w stanie "wyskrobać" dodatkowych chwil :( Czy to się kiedyś zmieni na lepsze ? Tęsknię za wnikliwym przesiadywaniem, śledzeniem i czytaniem przeróżnych notek i artykułów. Ale ja nie o tym chciałam, przychodzę przecież z szybkim przeglądem zużyć listopada, więc zaczynam ;)


Tołpa. Dermo Face Rosacal. Żel micelarny do mycia twarzy i oczu. Jednym słowem rewelacja! Szczegóły znajdziesz >tutaj< :)

Barwa. Siarkowa Moc. Krem antybakteryjny matujący. Krem stworzony dla mej mieszanej cery. Doskonale o nią dbał i pielęgnował ją. Jego recenzja jest >tutaj<.

Fitomed. Maseczka - peeling K+K. Doskonały kosmetyk, który zachwycił mnie. Z pewnością kupię następne opakowanie. Recenzję znajdziecie >tutaj<.


DeBa. Szampon nadający włosom objętości. Zachwycił mnie świetnym działaniem i zapachem. Włosy po umyciu lśniły, było ich jakby więcej i co ważne wyglądały dobrze nawet na drugi dzień po umyciu.

L'Biotica, Biovax. Intensywnie regenerująca maska do włosów przetłuszczających się. Co tu dużo mówić ... uwielbiam ją. Ostatnio nawet widziałam w aptece jakieś mega wielkie opakowanie w super cenie, jednak zostałam uprzedzona - pewna pani sprzątnęła mi  maskę sprzed nosa ;) Jej recenzję znajdziecie >tutaj<.

Batiste. Suchy szampon Blush. Doskonały na szybkie ratowanie się w momencie gdy włosy wyglądają "słabo" i kwalifikują się do umycia. To małe opakowanie świetnie sprawdza się na kilkudniowe wyjazdy. Rewelacyjnie działa i co ważne szybko!


Fitomed. Żel do higieny intymnej. Naprawdę świetny ziołowy żel, który doskonale łagodzi, pielęgnuje i chroni delikatne intymne strefy. Szkoda, że nie ma pompki, ale można na to przymknąć oko ;) Recenzja znajduje się >tutaj<

Fa. Żel pod prysznic z mleczkiem z awokado. Doskonały! Kremowa konsystencja, cudowny zapach, wysoka wydajność, zero dyskomfortu ze strony skóry. Uwielbiam go.

Farmona. Sweet Secret. Szarlotkowy peeling do mycia ciała. Trudno mu się oprzeć by go nie skonsumować. Pachnie niezwykle apetycznie, doskonale zdziera martwy naskórek. Więcej o nim przeczytacie >tutaj<.

Dax Cosmetics. Perfecta. Cukrowy peeling do ciała. Pomarańcza & aromat wanilii.  Kocham za zapach, uwielbiam za konsystencję, miłuję za opakowanie. Lubię to jak działa na ciało i zmysły. Pisałam o nim >tutaj<.

Tołpa. Spa eco vitality. Orzeźwiający peeling-maska do ciała. Obłędnie orzeźwiający cytrusowy zapach, którego nie da się nie kochać ;) Uwielbiam i tyle. Więcej o nim >tutaj<.

Podsumowując. Denko listopadowe to przede wszystkim kosmetyki, które świetnie się sprawdziły, lubię je bardzo i wracam do nich. Życzyłabym sobie więcej takich zużyć.
Grudniowe denko mam zamiar pokazać w grudniu, czy mi się to uda ? Zobaczymy ;)
Szykuję dla Was post z podsumowaniem DDD, ... ciekawi Was co zakupiłam ? Spieszyć się czy nie ma takiej potrzeby ? ;)

Pozdrawiam
Darin
 

37 komentarzy:

  1. szarlotkowa farmona kusi
    pewnie, że chcę zobaczyć co tam kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam pomarańczowy peeling;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maska biovax :) Muszę ja kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niedawno zaczęłam testowanie maseczki-peelingu od Fitomedu i jak na razie też jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczka - peeling K+K mam super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. o szarlotka czy gdzieś ją można dorwać bo nie na jej w Hebe ani w Auchon a czy w Ross jest?

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tylko z tych rzeczy cukrowy peeling do ciała, ale zgadzam się z Tobą jest po prostu fenomenalny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Tołpa za mną chodzi ;) Przed chwilą czytałam o niej na innym blogu ;) Z przyjemnością bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście mam na myśli maskę-peeling :)

      Usuń
  10. Mam ten krem z Siarkowej Mocy już sporo czasu a jednak dalej nie mam o niej opinii, może to dlatego że nie regularnie go używam ;/ Ale może postaram sie to zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  11. super denko, lubię maski z Biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad kupnem kremu " Siarkowa Moc " muszę powiedzieć,że chyba czas najwyższy się skusić ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne denko! Zaciekawiłaś mnie produktami Tołpy, do tej pory nie miałam okazji ich używać, a prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie krem antybakteryjny matujący z Barwy w ogóle się nie sprawdził, o matowieniu nie było mowy. Teraz zalega mi w łazience :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawi mnie ten suchy szampon z Batiste ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :) Do wygrania jest sukienka od Pretty Women :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  16. keidyś chcę skorzystać z Batiste.. :)
    zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuszą mnie te peelingi i masła Tołpy z serii SPA, nie są tanie, ale składy mają świetne i wszyscy zachwycają się zapachami...Chyba się na coś skuszę ;) Peelingi z Farmony też mam na liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten szampon DeBa i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie duże denko :) Świetnie Ci poszło wykańczanie :) Muszę wreszcie wypróbować ten suchy szampon :) Szampon DeBa mam ten zielony, też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fitomed peeling mam na półce, chyba czas rozpocząć stosowanie

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam nic z Twoich zdenkowanych produktów,ale wciąż się waham nad kremem siarkowym od barwy

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporawe denko, co do DDD ja tam nie poszalałam, ale chętnie zobaczę co tam znalazłaś :)

    (coraz-mniej, mam nowy nick)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem Siarkowa Moc mam również i sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. też miałam Siarkową moc:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam tylko maseczkę z Fitomed, też się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  27. musze koniecznie sprawdzić tą maskę z Tołpy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Peeling z maseczką Fitomed jest na mojej liście zakupów. Co do peelingu Perfecty u mnie się zupełnie nie sprawdził, moim zdaniem słabo peelinguje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę tu 3 znajome produkty, z maseczki K+K, suchego szamponu i kremu z Siarkowej Mocy także byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam suche szampony Batiste tak samo jak i szarlotkowy peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Orzeźwiający peeling-maska do ciała! Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne to dno :) Również uwielbiam żel Tołpowy dla naczynkowców, w ogóle cała seria jest moim zdaniem świetna. A peeling-maskę muszę koniecznie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię krem Siarkowa Moc, ale nie mogę zdzierżyć jego zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana jak zrobic takie ramki w jakim programie?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.