Kto zrobi zakupy w Biosna.pl ? :)



W dalszym ciągu jestem w "czasobraku", nad czym bardzo ubolewam, tęsknie za czasem urlopu wychowawczego, miałam wtedy czas na wszystko co chciałam. Ale nie o tym ma być ta notka, więc przechodzę do sedna sprawy :)


Nie przedłużając informuję, że zakupy w biosna.pl zrobi


http://kroliczek-doswiadczalny.blogspot.com/


Serdecznie gratuluję i już skrobię do Ciebie wiadomość z instrukcją co dalej masz uczynić, by wykorzystać bon wartości 80 zł.  :)

Mam nadzieję, że nie masz mi za złe, że skorzystałam z Twojego nagłówka ? ;)

 
 Pozdrawiam
Darin
 

23 komentarze:

  1. Niesamowicie się cieszę :) już wysłałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę udanych zakupów!
    Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Zakupy na pewno będą udane :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.