Filtruję z Dafi :)


Jakiś czas temu otrzymałam od DAFI nowy dzbanek Omega 4 l wyposażony w LED sensor – wygodny system informujący o konieczności wymiany wkładu filtrującego. 

Dzbanek ten posiada filtr wymienny DAFI Unimax, skierowany dla osób, które chętnie gotują oraz posiadają rodzinę, przez co częściej sięgają po wodę. Z myślą o takich osobach stworzono wkład skutecznie filtrujący 150-200l wody. Koszt pojedynczego filtra to około 11 zł w zależności od promocji.


A jak działa sam wskaźnik?
By go "aktywować" należy przez 15 sekund przytrzymać przycisk pod lampką. Po tym czasie zapala się niebieska dioda. Gdy filtr kwalifikuje się do wymiany w tym samym miejscu co niebieska dioda zapala się czerwona dioda. Wystarczy wymienić filtr a wskaźnik "zresetować" przytrzymując przycisk przez 5 sekund. Użytkowanie jest niezwykle łatwe i proste, i co ważne przyjemne.


Mówiąc szczerze nie wyobrażam sobie już by w moim domu nagle zabrakło tego przedmiotu. Woda kranowa „przefiltrowana” przez DAFI jest smaczniejsza i bez najmniejszych obaw sięgam po nią w każdym przypadku, kiedy potrzebna jest właśnie ona :)


Wersja z wskaźnikiem LED jest niewątpliwe nowoczesnym rozwiązanie, które świetnie wpisuje się w zwykłą „domową” codzienność :) I co ważne pozwala „nie pamiętać” o dacie wymiany filtra :)
http://www.dafi.pl/3-kroki-z-dafi/

14 komentarzy:

  1. mam te sam w tym samym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taki dzbanek, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wybrałam ten kolor dzbanka Dafi, który towarzyszy mi na co dzień i każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki tylko biały i bardzo go lubie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam taki dzbanek, fajny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jeszcze tylko ja nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czekam na swój, mam nadzieję, że będę zadowolona jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pewnie jedną z niewielu która nie ma jeszcze tego dzbanka...

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam dzbanek filtrujący jednak ja posiadam ten firmy aquaphor , ale zgadzam się niezastąpiony :) ja ogólnie z zasady pijam głównie wodę (oprócz herbaty którą pije w pracy i kawy od czasu do czasu) nie muszę kupować liktów wody tachać tego i jeszcze ten plastik :P ochrona środowiska zdrowia i czasu ahhh idealny wynalazek :P

    zapraszam do siebie, jeżeli masz ochotę :) http://glammadame1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam innej firmy filtr na wodę, aczkolwiek znam Dafi i uważam że też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzbanki to super sprawa :) Jak ktoś chcę zainwestować polecam także FT-Line :) http://www.youtube.com/user/filtrywody

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi się taki dzbanek, fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.