Fitomed, Ziołowy żel do mycia twarzy oraz tonizujący płyn oczarowy o zapachu pomarańczy



Dzięki współpracy z Fitomed odkrywam sukcesywnie ich kosmetyki. Oferta jest bogata, więc każdorazowy wybór jest "dylematem" co tym razem wybrać? ;) Jakiś czas temu wybrałam to co mnie mocno interesowało już od dawna, czyli tonizujący płyn oczarowy o zapachu pomarańczy do cery tłustej i mieszanej. Do kompletu dobrałam żel ziołowy do mycia twarzy do cery tłustej i trądzikowej. I właśnie na recenzje tych dwóch specyfików zapraszam :)



Żel ma bardzo delikatny ziołowy zapach, który mój wrażliwy nos polubił. Konsystencja nie należy do gęstych, ani też rzadkich, właściwie jest "w sam raz". Mała ilość wystarczy by dokładnie umyć twarz z zanieczyszczeń i resztek makijażu. Co może początkowo dziwić żel nie pieni się obficie, robi to bardzo umiarkowanie, nawet wtedy gdy zwiększymy jego ilość ;) Osobiście mnie to nie przeszkadza, najważniejsze jest działanie i efekt po zastosowaniu, czyli cera dobrze oczyszczona, idealnie gładka i miękka, bez efektu ściągnięcia czy przesuszenia, dodatkowo produkcja w strefie T jest ładnie unormowana.

Dane z etykiety, czyli działanie, sposób użycia oraz skład.
Cena i dostępność: TU



Płyn oczarowy o zapachu pomarańczy to kosmetyk, który mnie zachwycił od pierwszego rannego użycia. I już nawet nie o śliczny zapach chodzi, który dodaje mi energii i który bardzo polubiłam . Mgiełka, którą spryskujemy twarz odświeża i budzi skórę, przyjemnie osiada na niej, w taki sposób, że nic nie spływa, nie ma więc potrzeby ratowania się chusteczką. Skóra nabiera wigoru, jest świetnie nawodniona i przygotowana do dalszej pielęgnacji. Genialnym odkryciem dla mnie okazało się stosowanie tego płynu na makijaż - perfekcyjnie go utrwala, nie pozostawiając żadnych smug czy też plam. Wystarczy już jedno psiknięcie by móc cieszyć się nim dłużej. 
Cera zachwyca miękkością, delikatnością i nieskazitelnym wyglądem bez rozszerzonych porów skórnych, bez suchych skorek itp. - czy jest stosowany w pojedynkę czy też na makijaż zawsze daje niesamowity odprężający i relaksujący efekt dla skóry oraz dla umysłu ;)

Powyżej dane z etykiety: działanie, sposób użycia i skład.
Cena i dostępność: TU

Opakowania są charakterystyczne dla kosmetyków Fitomed'u. Przezroczyste butelki z możliwością bieżącego podglądu zawartości. W przypadku żelu zamknięcie typu klik z otworem odpowiedniej wielkości, natomiast płyn posiada dozownik w formie atomizera - bardzo wygodny, nie zacinający się i szybko uwalniający odpowiednią mgiełkę ;)


Co ważne dla mnie - kosmetyki te są tanie w stosunku do ich wysokiej jakości. I jestem przekonana, że nie ostatni raz są w mojej kosmetyczce.

Fakt otrzymania kosmetyków do testów nie miał wpływu na moją opinię.
 
Miałyście do czynienia z tymi propozycjami Fitomed'u ? Co o nich sądzicie ?

20 komentarzy:

  1. Chętnie bym je wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja się w końcu skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię żeli, które się nie pienią, ale masz rację- ważny jest efekt i skoro działa to chętnie kiedyś po niego sięgnę:) a płyn o zapachu pomarańczy musi być świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z nich jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zapach oczarowych toników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn oczarowy bardzo mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów,lecz najbardziej chyba ten płyn mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn oczarowy mnie bardzo zainteresował, może kiedyś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten płyn oczarowy i u mnie też bardzo fajnie się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię produkty tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. żel jest całkiem fajny, sama go posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przymierzam sie do kupienia kosmetyku tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie Fitomed coraz bardziej ciekawi, właśnie zakupiłam sobie ich tonik do cery tłustej. Jeśli się sprawdzi, to na pewno wypróbuję też inne produkty - na liście mam m.in. płyn oczarowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam oba te produkty i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. What a brilliant read buddy. Thank you But I am experiencing issue with your rss feed. Unable to subscribe. So anybody experiencing same RSS problem? Anybody who can assist kindly reply. Thanks!
    Figure skating games

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten żel do mycia twarzy i bardzo się z nim lubiłam :) Jak tylko pokończę swoje czyściki do twarzy, pewnie znów po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.