Dzień Darmowej Dostawy ... czyli gdzie warto zajrzeć :)



Większość pewnie już wie, że dziś w wielu sklepach internetowych jest dzień darmowej dostawy.




W ciągu dnia zrobiłam szybkie zakupy w sklepie tołpa
Nie dość, że darmowa dostawa to dodatkowo wpisując w koszyk hasło physioprezent otrzymujemy gratis płyn micelarny physio :) Takie promocje lubię :D 


Teraz "wybieram się" w kilka miejsc, by poprawić sobie humor i przy okazji kupić coś fajnego :) :)

Warto zajrzeć m.in. do: 










Cała lista sklepów z działu uroda i zdrowie biorących udział w tej akcji znajduje się TUTAJ :)

Skorzystałyście już z jakiejś fajnej oferty ?
Co i gdzie kupiłyście ?

20 komentarzy:

  1. Jakoś nic mnie nie zachęciło ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. kuzynce wysłałam listę do fajnych sklepów z darmową wysyłką ;)nawet nie wiedziała że dziś tak można zamówić i w wielu sklepach przesyłka jest za free, gdy zrobimy zakupy juz powyżej 20 zł, myslę że to fajnie - a nie np od 100 zł ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam kilka drobiazgów, ale głównie tych niezbędnych.
    Dla mnie DDD to spora oszczędność - czasu i pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie odmówiłam tej przyjemności, oszczędzam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku skusiłam się na mintishop i aromatelle. I już się nie mogę doczekać aż przyjdą. :) Pozdrawiam, również udanych łowów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MintiShop ma chyba jakąs awariębo strona nie chce sie ładowac :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że zrobiłam ;P I nie kuś mnie więcej ;P Jesienne miesiące to zdecydowanie opróżnianie portfela :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja skorzystałam tylko w drogerii Ezebra i aptece Gemini. I od teraz ban na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście chyba na nic się nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  10. POLECAM dodatkowo homedelight i woski YC:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niewiele dzisiaj kupuję, zamówiłam pastę do zębów z Dabur i olej kokosowy Vatika:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już dwa zamówienia poczyniłam :D tyle że żadne nie dla mnie ;) wszystko prezenty na święta już xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele rzeczy kusi ale nie ugięłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja cały czas szukam czegoś dla siebie, ale może na Golden Rose mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja skusiłam sie na 5 produktów w 5 sklepach oszczędzając na wysyłce ponad 50 zł :) Kupiłam gównie rzeczy do włosów w tym sławną Sesę :) Planowałam kupić 6 produktów, ale jeden sobie odpuściłam :) jedak zdrowy rozsądek wziął górę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja na szczęście na nic się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie robiłam zakupów, już zdążyłam się spłukać i jeszcze remont na głowie. :) Miłych zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie zauważyłam wcześniej tego wpisu :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.