Yankee Candle, Midsummer's night ... czyli niezapomniany wieczór we dwoje :)


Z całą świadomością stwierdzam, że ten wosk ma moc :) Wosk w kolorze czarnym, przez co początkowo budził mój niepokój, okazał się magiczny! Zapach zaskoczył mnie bardzo mocno i bez pardonu wpisał się na listę ulubionych tart.



Intensywna mieszanka piżma, paczuli, szałwii i mahoniowej wody kolońskiej. To niesamowite połączenie aromatów tworzy zapach, najlepszych męskich perfum.
 
Czarna tarta pachnie niezwykle męsko! Mogę porównać ją do doskonałej jakości męskich perfum, którym trudno się oprzeć, które czuje się jeszcze długo na skórze po wyjściu ukochanego. 


Zapach wosku jest mocny, intensywny, nie męczy a zachwyca, pobudza do działania, wzmaga pożądanie :) Nie sposób mu się oprzeć.
Uwielbiam go !


21 komentarzy:

  1. Hmmm jak wzmaga pożądanie to trzeba spróbować. ;)) Świetny opis. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam że czuję się bardzo zaintrygowana...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, ale jeszcze leży nieotwarty :) Chyba czeka na ten romantyczny wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten zapach :) mam woski i największą świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo ciekawie i podoba mi się jego mroczny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyda się na romantyczny wieczór;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmmmmmmmm... musiało być no ten... no... bardzo romantycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie byłby zbyt męski, lubię perfumy męskie ale nie aż tak bardzo ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny interesujący zapach, musi pachnieć bosko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro zapach ten można porównać do męskich perfum, to za pewne by mi się spodobał.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. to jeden z moich ulubionych zapachów, Tak, wzmaga pożądanie :) u mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łoooo to chyba sobie następnym razem zamówię skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy pachnie męsko, ale na pewno bardzo sexownie :D Uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ten zapach bardzo przytłacza, wygoniłam go do łazienki :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie ten zapach bardzo przytłacza, wygoniłam go do łazienki :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.