Saszetkowe SPA do stóp :) Lawendowa Kuracja, Złuszczający peeling do stóp + Regenerująca maseczka do stóp, Evree





Lubię specyfiki do stóp, aczkolwiek ostatnio nie sięgam po nie zbyt często, głównie z braku wolnej chwili :( Już jakiś czas temu wypróbowałam saszetkowe SPA od Evree. Jak się spisało ? O tym w dalszej części.


Część pierwsza - peeling :)





Przyjemnie kremowa konsystencja, w której jest mnóstwo drobinek, które bardzo przyjemnie masują i jednocześnie „zdzierają” martwy naskórek. Niebieskie drobiny to naturalny pumeks, który podczas kilkuminutowego masażu stóp sprawiają, że stają się one niesamowicie gładkie. Peeling przyjemnie pachnie lawendą, nie jest to dusząca nuta, wręcz przeciwnie, można się nią zachwycać. Co mnie mile zaskoczyło, stopy po peelingu są odpowiednio nawilżone i nie potrzebują już kremu. 

Ale z racji tego, że to „saszetka duo” i w drugiej części znajduje się maseczka to również ja zastosowałam, bezpośrednio po peelingu.




Niesamowicie lekka i aksamitna konsystencja przyjemnie otula stopy. Jako, ze jest to maseczka należy odpowiednio dłużej poczekać na wchłonięcie się jej w skórę. Ja nałożyłam grubą warstwę na stopy , odczekałam minutę – dwie i nałożyłam bawełniane skarpetki do stóp. Rano skóra stóp była miękka, aksamitnie gładka i doskonale nawilżona. 

Poniżej prezentuję konsystencję :)


Duo saszetka spodobała mi się, peeling mnie wręcz zachwycił i chcę pełnowymiarowe opakowanie. Na maseczkę pewnie też się skuszę, by raz w tygodniu fundować stopom odpowiednią pielęgnację by móc się nimi zachwycać.



Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.



Jeśli  lubicie kosmetyki do stóp zachęcam do wypróbowania Evree. Myślę, że warto się im bliżej przyjrzeć.

18 komentarzy:

  1. jak ja dawno tu nie byłam, fajny ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam jeszcze tego zestawu, podoba mi się kolor peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie przepadam za kosmetykami do stóp, za to moja mama uwielbia się w to bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam kosmetyki do stóp,bo ciągle walczę,żeby je doprowadzić do jakiegoś stanu

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała wypróbować ten duet! Kosmetyki do stóp bardzo lubię i staram się systematycznie dbać o wygląd moich stóp, a Avree kusi mnie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że to duo się sprawdziło. Ja mam takie duo z Efektimy i zamierzam je wypróbować w najbliższych dniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W okresie zimnym również funduję moim stopom podobne spa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie duo-saszetki, ale tej jeszcze nie miałam (i nawet nigdzie nie widziałam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie 2 in 1 :D Fajniutko :D Musze wylukać ją u siebie w drogeriach :D

    Pozdrawiam, PiszącDniem : )

    OdpowiedzUsuń
  10. ja moje stópki też zaniedbałam. Wszystko przez brak czasu i przejście na prysznice;/ A taki zabieg z pewnością by im się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawu z tej firmy akurat jeszcze nie widziałam, ale lubię takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zachęciłaś mnie; właśnie wykończyłam peeling i z chęcią skuszę się na coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  13. ja polecam efektimę:)

    pozdrawiam i zapraszam
    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki Avree ostatnio mnie kuszą, fajny mają asortyment, a o stopki zawsze dbam, więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam , ale z chęcią bym pomiziala swoje stópki tym specyfikiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.