I u mnie okulary Firmoo :)


Jakiś czas temu odezwała się do mnie Tina, która zaproponowała mi bliższe poznanie wybranych okularów Firmoo. Nie zastanawiałam się długo nad przyjęciem tej propozycji, gdyż na wielu blogach z zachwytem czytałam i oglądałam przepiękne okulary w różnorakich stylach. Wybór oprawek nie był wcale łatwy, a to tylko za sprawą szerokiej gamy, która sprawia, że "głowa boli" i ciężko zdecydować się na konkretną parę :) Niby już mam wybrane, a "stronę dalej" kolejne mi się podobają :) Po przemyśleniach i wyborze opcji, że chcę okulary do pracowania przed komputerem, wirtualnym przymierzeniu zdecydowałam się na oto takie okularki :)


Z racji tego, że nie mam wady wzroku i w sumie miałam ułatwione zadanie, gdyż nie musiałam borykać się z określaniem szkieł, wpisywaniem danych z recepty, to z pomocą przyszła mi Tina, która szybko i sprawnie pokierowała moim zamówieniem. Wybrane okularki dotarły do mnie w oka mgnieniu, niecały tydzień i kurier wręczył mi przesyłkę.


Okularki, które wybrałam [#F031] bardzo mi się podobają. Są lekkie, a zarazem solidne. Otrzymałam do nich sztywne oraz miękkie etui, ściereczkę czyszczącą, śrubokręt i zapasowe śrubki, gdyby kiedyś pojawiła się konieczność naprawy ;) Całość tworzy wspaniały komplet :) 


 


Ode mnie Firmoo otrzymuje najwyższą ocenę - za całokształt - obsługa, okulary i akcesoria są naprawdę na najwyższym poziomie. A jak wyglądam w tych okularkach ? O właśnie tak :D


Jeśli macie ochotę na takie lub inne możecie skorzystać z programu dla nowych klientów "First Pair Free Program". Dzięki niemu płacicie jedynie za wysyłkę [12$] lub nie płacicie wcale, gdy zamówienie jest wyższe niż 55$ :) 
Możecie również skorzystać z możliwości współpracy z Firmoo, zachęcam do zaglądnięcia tutaj :) 


24 komentarze:

  1. ładnie wyglądasz w tych okularach ;) Do mnie też przyszły wczoraj i jestem zachwycona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne są :) Chętnie bym nawiązała współpracę, ale nic nie rozumiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Są mega - pasują Ci :) Ja wczoraj swoje otrzymałam a dziś rano zrobiłam recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne :) Ja już jakiś czas preferuję tylko soczewki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasują Ci :) ja też mam swoje Firmoo'wki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Ja już też czekam na moje i muszę powiedzieć, że obsługa jest świetna !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne oprawki wybrałaś :) do twarzy Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) Bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój pierwszy wybór, miał być własnie ten, ale po wirtualnej przymierzalni zrezygnowalam, bo mi nie pasowały. U Ciebie wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo fajnie. No i co najważniejsze, idealnie Ci pasują!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne ;) ładnie ci w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne oprawkii pięknie w nich wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.