Dent Albex ... cóż to takiego ?



Kilka tygodni temu w skrzynce pocztowej znalazłam propozycję przetestowania pewnego specyfiku, którego opakowanie przypomina mi korektor w pędzelku. Z racji tego, że działanie tego preparatu brzmiało niezwykle zachęcająco przyjęłam propozycję bliższego poznania się z tym cudem, bo niewątpliwie tak można powiedzieć o tym "magicznym" preparacie.
Mowa jest o żelu wybielającym, który szybko i skutecznie wybiela nasze zęby, i robi to rzeczywiście ekspresowo.


Co to jest Dent Albex ?
To niezwykle prosty w obsłudze żel wybielający, który w warunkach domowych pozwala przywrócić naturalną biel zębów.




Sposób użycia jest dziecinnie prosty. Wystarczy zdjęć nasadkę, przekręcić kilkukrotnie końcówką opakowania aż do momentu wydostania się odpowiedniej ilości żelu. Później wystarczy zaaplikować żel na zęby i pozwolić mu wyschnąć. Gdy to już się stanie należy 15 minut "oczekiwać" i pozwolić specyfikowi "działać". Po tym czasie należy go zetrzeć i wypłukać usta.


Powyżej ulotka jaką można znaleźć w opakowaniu. Zawiera szczegółowe informacje jak użyć, kiedy nie stosować i jaki jest skład.




Opakowanie jest przyjazne i szybkie w obsłudze. Sama aplikacj jest bezproblemowa, aczkolwiek należy uważać by ustami nie dotknąć żelu, co mnie akurat się przytrafiło. Przez pewną chwilę miałam wrażenie, że usta delikatnie zostały "poparzone", jednak było to złudzenie. Żadnych negatywnych oznak by takie coś miało jednak miejsce nie zauważyłam. 
Sam żel nie ma właściwie określonego zapachu ani smaku, choć "coś tam" wyczuć można. 
Efekt końcowy po jednej aplikacji możecie zobaczyć poniżej. Sami oceńcie co o nim sądzicie :)


www.facebook.com/dentalbex

Fakt otrzymania kosmetyków do testów nie miał wpływu na moją opinię.
 

Ciekawi mnie czy przywiązujecie wagę do "białego uśmiechu", dlatego też proszę wyraźcie swoje zdanie w tym temacie. Być może jakiś szybki konkurs się pojawi ... tylko muszę wiedzieć czy interesuje Was taka metoda wybielania zębów. Koniecznie dajcie znać poniżej :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym wypróbować taki żel na sobie:) Prosta aplikacja i widoczny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie efekt jest niesamowity :) Sama chętnie bym go wypróbowała, ale niestety nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda! Mam kuzynkę która przez swoje uzależnienie od nikotyny i kawy walczy wszelakimi metodami z zółtymi zębami.

    OdpowiedzUsuń
  4. super efekt! nie powiem, jestem pod wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt! Jestem pod wrażeniem! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt! Ja mam fioła na punkcie bieli zębów, ale jak na razie kończy się tylko na ich codziennym kilku razowym myciu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, efekt jest naprawdę świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja teraz testuję, na ustach odczuwam mrowienie, mam nadzieję, że i u mnie będą takie efekty!

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt wyraźnie zauważalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ufam żelom wybielającym. Całe życie mam kiepskie zęby i po takim wybieleniu mam wrażenie, że całkiem już by mi się posypały.. Może nie mam hollywoodzkiej bieli, ale też na kolor nie narzekam, mogą być. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mtaki efekt po jednej aplikacji? Też tak chcę! Chociaż na moje zęby to już nic chyba nie zadziała:(

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękujemy za przetestowanie żelu i podzieleniem się opinią na swoim blogu :) pozdrawiamy Dentalbex

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.