Owocowe orzeźwienie, czyli Vanilla Lime, Yankee Candle :)




Ostatnio z pudełeczka z woskami Yankee Candle wyciągnęłam zieloną tartę Vanilla Lime. 

Zapach soczystej limonki przełamany wanilią idealnie wpisał się w me upodobania. Jest bardzo intensywny, ale nie duszący ani mdły. Pachnie naprawdę długo, intensywnie orzeźwia i jednocześnie dodaje ogromnej dawki energii, której po całym dniu bieganiny w pracy wieczorem brakuje mi, by móc cokolwiek zdziałać w domu :)



Jeśli niektóre jesienne dni są zbyt przytłaczające i chcecie pozytywnie się „naładować” zapalcie ten wosk. Myślę, że wosk zbierze szerokie grono odbiorców. Ci, którzy lubią soczyste i owocowe zapachy będą nim zachwyceni, tak jak ja :)



Znacie ten wosk ?

16 komentarzy:

  1. Nie znam go jeszcze, na razie znam dopiero 3 woski, co mi się udaje kupić po drodze, poznaję. Na pewno pięknie pachnie. Zapraszam do siebie. :)
    http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/2013/10/jak-pachnie-raj.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się w końcu skusić na jakieś YC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie muszę kupić ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam zapachu, ale chcę go poznać, YC znowu nadchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego wosku i przyznam, że nie bardzo rozumiem o co w tym chodzi - czy one naprawdę tak bardzo się różnią od takich "zwykłych" świec zapachowych?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale podoba mi się to połączenie zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze go nie miałam, ale mam w planie nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę niepokoi mnie wanilia, gdyż za tą w byt dużej ilości nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Obawiałam się, że przebije limonka i poczuję odświeżacz wc, lub wanilia która mnie zasłodzi. A tu kompozycja okazała się idealnie wyważona :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.