Nieplanowane najbardziej cieszą, czyli moje kolejne jesienne zakupy :D



W poniedziałek znowu wpadłam jak śliwka w kompot :P  
Będąc z Synem u lekarza w innym mieście nieoczekiwanie wstąpiłam do kilku sklepików. I zupełnie nieplanowanie 'skusiłam się' na kilka łaszków :)

Moją uwagę przyciągnął "zwykły" szary kardigan. Wycięcie w serek, zapinany na guziczki, w pasie dodatkowo paseczek oraz naszyte małe kieszonki. Prosty a jednocześnie uroczy. I kosztował grosze /35zł/ :)



Kolejny sweterkowy zakup to tunika w miodowo-złotym kolorze. Bardzo fajny dekolt, na którym naszyto delikatne koraliki pięknie się prezentuje. Na dole i przy mankietach jest szeroki ściągacz. Do tego świetna długość, która jest idealna do leginsów. Również za grosze kupiony /35zł/.
 


Zaglądnęłam też do Biedronki i skusiłam się na bawełnianą piżamkę. Spodnie są flanelowe, bardzo ciepłe. Będą idealne na chłodne wieczory spędzone przed komputerem :) Wysoka jakość i niska cena /35zł/. Tak mogę podsumować.



Tym rurkom nie mogłam się oprzeć. I choć początkowo nie byłam przekonana czy na pewno chcę bordową wersję to po przymierzeniu granatowej nie miałam już wątpliwości. Świetnie leżą, podkreślają figurę i ...były tanie /40zł/ :)



Te srebrno-szare spodnie dostałam od siostrzenicy. Niestety nie przypasował jej rozmiar. A na mnie są idealne :) Jak to dobrze mieć siostrzenicę podobnej budowy :P



Byłam też w Lidlu. Musiałam uzupełnić herbaciarkę. Okres jesienny to czas, w których herbaty pijemy mnóstwo :)  Skusiłam się na promocję na Teekanne /każda za 2,99zł/ oraz "piramidki" Sir Edward Tea /każda za 3,49zł/. Teraz możemy pić i pić :D


I dla Malucha kremik, który od dłuższego czasu chodził i mnie po głowie. Ma cudowny zapach :) I kosztował gorsze /2,99zł/ ;)


Na tym na razie koniec. W piątek zaczyna się nowa gazetka promocyjna Rossmanna i pewnie na coś się skuszę :) Jeśli jeszcze nie widziałyście to klikajcie w obrazek by ją przeglądnąć :)




29 komentarzy:

  1. Ale się obłowiłaś, doskonałe zakupy kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatkę uwielbiam, też trafiłam na promocję :) Zakupy bardzo udane, a piżamka super.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ciuszki, rurki genialne

    OdpowiedzUsuń
  4. szare spodnie genialne :)
    ja tez dzis byłam w lidlu ale jednak nie kupiłam tych herbat bo strasnzie przebrane u mnie już były ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. huhuh;) jak ja lubię takie haule;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne ciuszki :) też chcę taką piżamę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę takie słodziaszne pidżamki są w Biedronce? Kurczę, muszę tam zajrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No,no nie powiem ,pare rzeczy z tego wszystkiego wpadło mi w oko .
    Piżamka świetna , herbatki z pewnością przepyszne (a gruszka+karmel =mmmmmm pycha ) , szaro-srebrne spodnie również ciekawe ;-)
    Ach te zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te spodnie od siostrzenicy! I ile herbatek,mmm ;) Muszę uzupełnić zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy ach zakupy! :-) Tunika wygląda bardzo interesująco! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zakupy:) czerwone rurki muszę mieć, a i piżamka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy :) Bordowe spodnie najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie zakupki :)

    ja właśnie poluję na jakąś tunikę lub sweterek do legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kardigan jest śliczny, a herbatki Teekanne bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubrania świetne, herbatki na pewno będą smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się pidżamka i żałuję że w Lidlu nie ma przymierzalni bo już pare razy widziałam fajne ciuchy ale nie ma jak przymierzyć no i nie można ich zwrócić jedynie wymienić na inny rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna ta piżamka :) muszę zobaczyć, czy u siebie jeszcze je znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ta piżamka, muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy:) Bardzo podobają mi się dwa pierwsze sweterki i piżamka, za którą muszę się rozejrzeć:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypasione zakupy! Wszystko takie fajne, a ciuszki szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gruszka i karmel to ciekawe połączenie. takiej herbaty jeszcze nie piłam. Obie pary spodni są fajne,. wczoraj próbowałam sobie coś kupić ale weny na zakupy nie miałam i skończyło się na przesłodkiej latarence

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.