Niedzielne "jesienne" popołudnie :)



Za oknem piękna złota jesień. Z racji tego, że pogoda śliczna i sprzyja przebywaniu poza domem wybraliśmy się na mały spacerek by podziwiać "dalszą" okolicę naszego regionu :) Do domu wróciliśmy troszkę zziębnięci, ale tak to już jest jak nie ma się poczucia czasu, który bardzo szybko minął. Mam nadzieję, że to nie jest ostatni weekend z tak pozytywną pogodą w tle. 

Klika spacerowych fotek zrobionych "na szybko"  :)











A Wy jak spędzacie (spędziliście) niedzielny dzionek ?
 

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne jesienne fotki, ja niestety siedzę w domu dziś ponieważ coś mnie gardło boli.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna jesień:) miło i przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia, przepiekna jesien u Ciebie panuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urokliwa ta nasza jesień w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM takie alejki przy jeziorach czy rzekach. Mają niesamowity urok właśnie jesienią, kiedy feeria barw zalewa chodniki i trawniki a obok wszystkie drzewa odbijają się w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :) Uwielbiam jesień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotki przypominają mi miejsce w którym byłam parę lat temu na wycieczce z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz tam pięknie :) ja do południa z synkiem w domku byłam bo pogoda była u nas w Świebodzinie do bani... a później wyszłam do pobliskiego parku i na popołudniową kawusię do sąsiadki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo klimatyczne zdjęcia. Jesień wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak bajecznie...taką jesień kocham. U mnie niestety dziś plucha i szarówa :(
    Zapraszam do siebie, może przy okazji skusisz się na tartę jabłkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie jesienne spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne jesienne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia pobudzają wyobraźnię <3 piękne zdjęcia, piekny nastrój... piekny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna fotorelacja, zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to zawsze mówię, że jesień jest najpiękniejszą porą roku, dopóki a) nie ma deszczu b) nie ma wiatru :p Kolory i klimat robią swoje - wystarczy spędzić przy takiej pogodzie kilka chwil na dworze i już człowiek się lepiej czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne zdjęcia, ostatnio jesień nas rozpieszcza i jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna Polska jesień :)
    ja też wybrałam się na niedzielny spacerek. Żal byłoby nie skorzystać z takiej pięknej pogody.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedziela upłynęła mi głównie na lenistwie, spotkałam się z przyjaciółką, ale głównie męczyłam komputer. Dzień zakończyłam obejrzeniem horroru "Droga bez powrotu", na szczęście obyło się bez koszmarów w nocy.
    Piękna ta tegoroczna jesień, dobrze, że nie ma deszczu i ponurych dni, a za to liście i barwy ^^
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna złota polska jesień:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. w jakiej Ty pięknej okolicy mieszkasz...
    zdjęcie pomostu zasypanego liśćmi - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny miałaś spacer, no i fotki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :) Ja w niedzielę zgarnęłam TŻ i spontanicznie pojechałam odwiedzić dawno nie widziana przyjaciółkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na zdjęciach jesień wygląda tak pięknie, u mnie tak nie jest niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię jesień, ale jak jest słoneczko :) wtedy kolorowe drzewa tak pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.