Moje wrześniowe nowości kosmetyczne i nie tylko kosmetyczne ;)



We wrześniu nie opublikowałam notki z kosmetykami, które do mnie przybyły. Na bieżąco robiłam zdjęcia, jednak zabrakło czasu i mobilizacji by sklecić post :) Dziś to nadrabiam, dodatkowo chwalę się moim niekosmetycznymi zdobyczami, z których jestem ogromnie zadowolona :)

A więc zaczynam od paczuszek.


L'biotica dostarczyła mi hydrożelową maskę na tkaninie Active Gold oraz Biovaxmed - aktywny żel stymulujący odrastanie włosów. Maskę użyłam i niebawem ją zrecenzuję. Jeśli chodzi o specyfik do włosów stosuję go regularnie już od przeszło 3 tygodni. Zauważyłam, że włosów wypada mniej, ale dalej wypadają. 



Ciąg dalszy poznawania kosmetyków firmy Fitomed. Wybrałam ziołowy żel do higieny intymnej oraz maseczkę-peeling K+K. Oba kosmetyki już zdążyły mnie zauroczyć swym działaniem, recenzje pojawią się za jakiś czas :)



Od Eweliny z Blisko Natury otrzymałam masło kakaowe oraz dwa cudeńka - peeling Wake Up z zieloną herbatą, ciecierzycą , miodem i olejkami oraz kawowe masełko do ust. Jestem absolutnie zachwycona tą trójką! Już dziś zdradzę, że notka pochwalna każdego  z w/w się pojawi :)



I coś do poczytania :) Wydawnictwo MiND sprezentowało mi książkę Uśmiechnij się! Siadamy do stołu. Niebawem więcej słów o tej książce.

...

Teraz coś co wpadło w moje łapki zupełnie niespodziewanie, głównie za sprawą promocji bądź wyprzedaży.


W Tesco i Esotiq uzupełniłam swe skarpetkowe braki :)



Nie mogłam się oprzeć ... bielizna Esotiq bardzo mi się podoba :) Uwielbiam ją i z pewnością wkrótce wrócę po jeszcze, bo mam jeszcze do wykorzystania pokaźny bon rabatowy ;) 



Szara mini w kraciasty wzór to zakup tani jak barsz (4,99zł) z Pepco :) Mam nadzieję, że wybaczycie mi te zgniecenia ;)



Sznurowane ażurowe botki w świetnym kolorze :) Moje szczupłe stopy potrzebują takich sznurowanych bucików :) Te są idealne i wygodne :)



Kurteczka River Islands. Idealna na zimne jesienne dni, jednak myślę, że równie świetnie się sprawdzi zimową porą :)



Szukając "czegoś" na rodzinną kameralną imprezkę w oko wpadła mi czarna sukienka / tunika z efektownym pasem czarno-białego materiału. Świetnie się sprawdziła i zachwyciła nie tylko mnie :) I do tego ta cena ... niewiele ponad 50zł - żal było nie brać ;)



I ostatni większy zakup to czarne botki na obcasie. Są wręcz stworzone dla mnie - za wiadomą sprawą - sznurówki idealnie dociągają i dopasowują buciki do mych szczupłych i miniaturowych stópek :) Mimo, że są na obcasie są bardzo wygodne :)

Póki co to byłoby na tyle. Wpadło Wam coś w oko ?

47 komentarzy:

  1. jeden i drugie buty są super, sama kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tych produktów l'biotica :) ładne buty ;)

    pozdrawiam, longblond

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoooro tego :D bardzo podoba mi się ta bielizna i sukienka :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty, zarówno brązowe jak i czarne :) no i sukienka też wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bielizna i buty super. Z taką figurą to można sobie szaaaleć, ciekawa jestem stylizacji z tych ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka super! Zwłaszcza za taką cenę... okazja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobały mi się te botki :) Sama na takie poluje

    OdpowiedzUsuń
  8. ile fajnych rzeczy! aż nie wiem na co patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. korund+kwas to musi być ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, mnie to nawet sporo się tutaj podoba, ale w sukience sama bym się zakochała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super a ta kurteczka idealna ,kolor mój również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zakupy:) sukienka bardzo fajna:) buty też świetne, sama rozglądam się zajakimiś fajnymi botkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty, spódnica i sukienka rozwaliły system! <3
    zapraszam do mnie :)
    _______________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com -> gdybyś mogła kliknąć w banner sheinshide byłabym bardzo wdzięczna, bo to dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie świetne rzeczy ;) Piękna bielizna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. miłych testow!
    Esotiq tez bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nonono, zaszalałaś :)
    bielizna przecudnej urody, buty też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście buciki wpadły mi w oko, zwłaszcza, że mam małe i wąskie stópki i zwracam uwagę na te same aspekty. Hm, jestem ciekawa również żelu stymulującego odrastanie włosów. Czekam na recenzje;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  18. bielizna i ostatnie buciki spodobały mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemne nabytki :) Śliczna bielizna.

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałości !!!!
    z rzeczy garderobowych podoba mi się bardzo prawie wszystko , szczególnie botki i tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny masz styl. mi wpadły w oko te pstrokate skarpetki, spódnica i kurtkę mam taka samą tyle, że w błękitnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa tego żelu stymulującego odrastanie włosów od Biovaxu ;) Zobaczymy jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekna bielizna i świetne kozaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ażurowe buciki mnie zachwyciły! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawi mnie ta maseczka-peeling z Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. te ażurowe buciki są świetne! idealnie pasowałyby mi do kurtki ;) ja ciągle szukam i szukam, ale jak tak dalej pójdzie będę chyba chodzić na boso.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam po darmowe próbki kremu u mnie na blogu :)

    wwww.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowa odzież oraz obuwie są rewelacyjne - masz na prawdę doskonały gust :)

    OdpowiedzUsuń
  29. buciki- jedne i drugie istne szaleństwo<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Skarpetkowe zapasy też muszę porobić. Zimne noce dają o sobie znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. botki bomba a i na obcasie też super choć ja jakoś nie przepadam za czarnymi butami to opcję sznurowadła i suwak ubóstwiam
    sukienka świetna i kurtka również

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.