Moje nowości kosmetyczne :)


Październik zmierza ku końcowi, a ja jeszcze nie pokazałam swych nowych kosmetyków, które kupiłam m.in. w Biedronce :) Już chyba każdy widział co można było (i w dalszym ciągu można) za grosze w niej  zakupić. Poszłam głównie po szampony DeBa, jednak na początku ich nie było, no i wyszłam z tym:
 


Sukcesywnie wracałam by kupić upragnione szampony, aż pewnego dnia w końcu je dorwałam :)



Już kilka katalogów Avon wstecz (chyba to było w lipcu) skusiłam się na obłędnie pachnący zestaw (maseczka, peeling i masło do ciała), który uwielbiam za działanie i za szczególny zapach!


Zamówienie powiększyłam o nowy dla mnie zapach, maseczkę oraz kremik do usuwania włosków ;)


Ostatnie moje zamówienie było dość skromne, znalazł się oczywiście żel - peeling oraz nowy zapach, który raczej nie wpisał się w me upodobania i otrzyma go prawdopodobnie moja siostra lub mama :)


I na koniec coś co "otrzymałam w spadku" :) 6 lakierów Avon :)


To byłoby na tyle :)
Co u Was nowego w kosmetykach ? :)
Pozdrawiam

35 komentarzy:

  1. OO zaszalałaś z tymi nowościami ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. spore zakupy!
    bardzo podobają mi się opakowania tej linii Planet Spa - matowe wykończenie i ten kolor=bomba!
    Pur Blancę Elegance polubiłam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości!:) Ja też w tym miesiącu zaszalałam w Biedronce:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zazdroszczę zakupów z Biedronki. Obecnie jestem za granicą i niestety ominęła mnie ta fajna promocja.

    OdpowiedzUsuń
  5. czyste szaleństwo, też uwielbiam ten zestaw planet spa z avon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam Pur Blance Elegance ale wolę Blush ;)) Ja się jak na razie na nic nie skusiłam z biedronkowej oferty ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo nowości, gdybym swoje razem zebrała to pewnie bym się zdziwiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o produkty Naturals to polecam zapach mleko i miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten olejek do kąpieli ale w wersji karmel & cynamon ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kula do kąpieli i Spa z Bebeauty mnie bardzo ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta kula musująca strasznie mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowości! Ciekawi mnie duet do włosów od Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedys bylam wielka fanka kosmetykow z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. że też ja w spadku nie dostałam tyle lakierków;D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie skromniej:D Uwielbiam zapach Pur Blanka, ale w tej klasycznej wersji, tej którą posiadasz nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zastanawiam się nad tymi szamponami z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam wjechać dzisiaj do Biedronki! Zapomniałam :/

    OdpowiedzUsuń
  18. niezłe zakupy :) a jeśli chodzi o lakiery avon to tak naprawde lubię tylko serię speed dry, reszta mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezłe zamóienie z Avonu, a zestaw lakierów fantastyczny. Ja ostatnio też zamówiłam sobie ten peeling z Planet Spa, masz rację obłędnie pachnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szaleństwo, z jakiej to okazji? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy ;)
    Bardzo lubię ten szampon Garniera z drożdżami piwnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zakupy, to teraz życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. DeBa mimo SLS przypadła mi do gustu :) a odżywka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  24. ile nowości:) gdzie Ty to wszystko trzymasz :P?

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za lakierami z Avonu, ale podobno się trochę zmienił przez ostatnie lata ;) muszę to w końcu sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne nowości :) Lubię słodką waniliową serię kosmetyków z Avonu...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.