Fitomed jest The Best! Maseczka-Peeling K+K ♥ korund + kwas mlekowy 4%



W ofercie firmy Fitomed jest mnóstwo kosmetyków, które wzbudziły moje zainteresowanie. Jednym z nich była maseczka – peeling K+K, która zawiera w sobie korund i kwas mlekowy. Gdy tylko przeczytałam, że specyfik ten spłyca „kurze łapki” i nadaje się do mojej mieszanej cery wiedziałam już, że muszę go wypróbować.


Specyfik ten wyróżnia się dwojakim zastosowaniem, niby to maseczka, która pod koniec zastosowana zostaje jako peeling. Znajduje się w opakowaniu typowym dla kremów. Plastikowy słoiczek, który zamknięto wygodną nakrętką został dodatkowo uzbrojony w plastikowe zabezpieczenie, które chroni wnętrze przed ewentualną migracją ;)


Zapach „jakiś” jest, bardzo trudno mi go określić. Powiedziałabym, że w opakowaniu jest ‘neutralny’, jednak po nałożeniu na skórę zaczyna delikatnie drażnić nos oraz oczy, które robią się szkliste i gotowe do płaczu. Wszystko to za sprawą kwasu mlekowego, który mimo wszystko krzywdy i ogromnego dyskomfortu nie przynosi. Konsystencja jest bardzo lekka i ma postać mlecznego żelu, choć po nałożeniu na skórę jest praktycznie bezbarwna. Dzięki takiej formule wydajność kosmetyku jest ogromna.


Maseczka jest niezwykle łatwa w obsłudze. Po 2-3 minutach oczekiwania na twarzy należy ją delikatnie wmasować w skórę, po czym zmyć ciepłą wodą. Podczas delikatnego masażu można wyczuć pod palcami bardzo niewielkie drobinki, które nie drapią i nie ranią skóry, a tylko przyjemnie masują ją. Po takim zabiegu skóra twarzy jest niezwykle miękka, aksamitnie gładka oraz perfekcyjnie oczyszczona. Ewentualne przebarwienia zostają zniwelowane, cera staje się „jaśniejsza” i nabiera blasku. Takiej gładkości i jednocześnie odpowiedniego nawilżenia dawno nie czułam. Co ważne … obietnice producenta co do spłycenia się „kurzych łapek” zostały spełnione. Faktycznie z każdym zastosowaniem są mniej zauważalne.


Powyżej skład. Producent podaje, że maseczka-peeling jest ważna przez 8 miesięcy licząc od daty produkcji. Swoje opakowanie mogę stosować jeszcze przez prawie 2 miesiące, gdyż od momentu pierwszego użycia nadaje się do użytku tylko przez 3 następne. 
 
Dostępność: TU
 
Jak dla mnie jest to kosmetyk doskonały i polecam go każdej z Was, która chce (potrzebuje) odmłodzić troszkę swoją skórę twarzy ;) Już ubolewam nad tym, że obecnie jest niedostępny w sklepie Fitomed, mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. 

Fakt otrzymania kosmetyków do testów nie miał wpływu na moją opinię.


23 komentarze:

  1. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kuszący produkt ;) Muszę ją kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam go w wygranej i jest rzeczywiście MEGA super !! Ciesze się ,że u mnie nie powoduje podrażnienia oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O korundzie słyszałam same pozytywy. Może się kiedyś skuszę na K+K skoro taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten peeling i przymierzam się do jego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam ten peeling, wygrałam w konkursie :) również mam zamiar go testować w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie czekam na jego przesyłkę z wielka nadzieją, że zmniejszy moje blizny potrądzikowe, które krzyczą do mnie z lustra.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, całkowita nowość i to jaka! Jestem mocno zaciekawiona... :)

    Zapraszam na mini rozdanie, do wygrania pomadka Maybelline color Whisper :)
    http://coraz-mniej.blogspot.com/2013/10/132-mini-rozdanie-zgarnij-pomadke.html

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go, jak na razie użyłam 3 razy ale jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tych kosmetyków..ale samo opakowanie zacheca.....pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu. Zresztą niczego z Fitomedu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. fakt kosmetyki fitomedu są bardzo dobre,tego jeszcze nie mialam ale moze kiedyś się skuszę;)
    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo słyszałam o tej maseczce, ale jej jeszcze nie miałam. Używam samego korundu.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.