Co tym razem chce Darin ? :)



Witajcie :)
Ostatnio cierpię na brak czasu. W dobie przydałoby mi się kilka dodatkowych godzin, może wtedy byłabym lepiej zorganizowana i miałabym możliwość zrobienia tego wszystkiego co bym chciała, na co mam ochotę. Liczę, że wkrótce znajdę więcej czasu dla siebie, choć wiem, że doba się nie wydłuży to będę miała "pomocną dłoń", która mnie odciąży w kilku domowych obowiązkach. Przynajmniej mam taką nadzieję.

Dziś przychodzę z kilkoma chciejstwami, które w najbliższym czasie muszę mieć :)


Zimy jeszcze nie ma, ale chłodne noce i ranki sprawiają, że czas najwyższy pomyśleć o wierzchniej garderobie zimowej. Na mojej liście jest pikowany płaszczyk, oficerki i listonoszka. Mam nadzieję, że wszystko uda mi się wkrótce "dorwać" ;)


Z kosmetyków szaleństw nie ma ... chcę tylko w końcu poznać bliżej w ilości hurtowej kosmetyki Balea i Alverde. I tutaj prośba ... dajcie znać co się u Was sprawdziło, z czego absolutnie jesteście zadowolone. To będzie jakiś wyznacznik dla mnie ;) Mam nadzieję, że pomożecie ? :)

To na tyle, póki co.
Miłego weekendu.

Pozdrawiam
Darin

 

22 komentarze:

  1. też mam ochotę poznać bliżej Balea. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! U mnie post o nowościach z Balea i Alverde. Powiedz, jakie produkty szczególnie Cię interesują, to powiem Ci co ja sądzę :)
    Na pewno mogę polecić żele pod prysznic, balsamy i szampony z Balea. Z Alverde również żele pod prysznic, kosmetyki do pielęgnacji twarzy, szampony, olejek do włosów. W sumie większość ich produktów się u mnie sprawdza.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam chęć poznać te kosmetyki ale jak do tej pory niestety nie było mi dane :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oficerki to ja też bym chciała :D ale w wersji typowo jeździeckiej :D A co do kosmetyków balea i alvedre to nie wiem, nie dane było mi je poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też chciałabym filcową torebkę... niedługo u mnie do wygrania będą dwie rzeczy z balea

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Balea polecam Ci pomadki ochronne, które są świetne, i szampon do włosów wiśnia i jaśmin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oficerki też muszę kupić :) Z Balei i Alverde nic nie polecę, bo sama jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja też chętnie bym się skusiła na kilka kosmetyków Balei ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk świetny!
    Ja ostatnio upatrzyłam sobie kurtałke a teraz żałuję, że jej ostatecznie nie kupiłam :(
    Co do kosmetyków niestety nie pomogę :(
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Balea i ALverde trochę miałam, są w etykietach wpisane więc pisz firmy i Ci wszystko u mnie pokaże

    OdpowiedzUsuń
  11. z Balea z czystym sumieniem polecam żele, pięknie pachną są wydajne i mnóstwo piany po nich jest:) do tego antyperspiranty- świetnie chronią przed nieprzyjemnym zapachem i długo się utrzymują . Mam też piankę do golenia i również 'działa' bez zarzutów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio dorwałam cudowne oficerki:) A co do Balea i Alverde to też chętnie bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taką listonoszkę to i ja bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też poluje na oficerki, a fajne widziałam tylko online :<

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie nigdzie nie znalazła Balea a także mnie kuszą....

    OdpowiedzUsuń
  16. takie oficerki chodzą i za mną...

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie pomogę Ci w kwestii kosmetycznej - bliższe zapoznanie się z Baleą i Alverde wciąż jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się oficerki kompletnie nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. z Balea mam szampon, który pięknie malinowo pachnie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.