Bourjois So Laque Glossy - 02 Prepp'hibiscus



Bourjois So Laque Glossy 02 Prepp'hibiscus to jeden z ośmiu odcieni wzbogaconych w winylowe cząsteczki, które według producenta zapewniają przedłużoną trwałość oraz niesamowity połysk.



Lakier znajduje się w wysokiej i jednocześnie smukłej buteleczce, której nakrętka jest tego samego koloru co sam lakier. Bez większego zastanowienia można więc wybrać kolor, który nas interesuje. Ze względu na fakt, iż butelka jest wysoka to i pędzelek został umieszczony na dłuższym niż zwykle "przedłużeniu". Na początku wydawał mi się zbyt długi i nieporęczny, chciałam nawet by był ciut krócej oprawiony. Jednak po kilku użyciach długość nie stanowi już dla mnie problemu. Sam pędzelek należy do tych szerokich, fantastycznie się nim maluje jednak należy zwrócić uwagę na ilość lakieru, gdyż ze względu na tę "przedłużoną długość" nabiera się go każdorazowo troszkę za dużo. Jeśli chodzi o konsystencją lakieru należy ona do tych rzadszych, aczkolwiek nie zalewa skórek. Co mnie cieszy lakier fantastycznie kryje, już jedna warstwa 02 Prepp'hibiscus pozwala cieszyć się idealnym kolorem. A kolor to malina, która okazała się niezwykle trudna w precyzyjnym ujęciu. Warto jeszcze wspomnieć, że lakier błyskawicznie wysycha i jest niezwykle trwały. W idealnym stanie wytrzymuje do 4 dni, później zauważalne są delikatnie starte końcówki. Łatwo się zmywa, nie przebarwia skórek ani płytki paznokci. Jedyne moje zastrzeżenie to ten obiecany połysk. Jak dla mnie jest on zbyt słaby już pierwszego dnia, a z każdym kolejnym zaczyna jeszcze bardziej "gasnąć". Jednak nabłyszczający top z tym sobie świetnie da radę ;)

Kolekcja So Laque Glossy inspirowana Paryżem składa się z poniższych lakierów. 


A tak prezentuje się mój Bourjois So Laque Glossy - 02 Prepp'hibiscus.


Ogólnie rzecz biorąc podoba mi się ten lakier i lubię go mieć na pazurkach.
Znacie te lakiery ? Co o nich sądzicie ?

Kosmetyk otrzymałam od serwisu bangla.pl. Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię.

31 komentarzy:

  1. odcień piękny i nasycony, do tego ten blask

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten kolor... bosko wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier cudny i pazurki również boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwień zawsze ładnie na paznokciach wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna klasyczna czerwień, i taka fikuśna buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czerwień bardzo fajnie się prezentuje. Sama jeszcze nie miałam lakierów z tej firmy, może kiedyś wybiorę dla siebie któryś, bo przyznam, że inne kolory również zwróciły moją uwagę... ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, uwielbiam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor ;) Muszę sobie kiedyś sprawić jakiś lakier z Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie za jasna jest ta czerwień, aczkolwiek wielki plus jest za trwałość!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jest, a ja choruję na ten pistacjowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. oj przydałby mi się taki trwały i dobrze kryjący kolor:) jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor jest ładny i połysk tez. mam kilka lakierów Bourjois ale z innej koleksji

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Uwielbiam czerwone lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny odcień! Jeszcze nigdy miałam lakieru z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny kolor! Miło, że służy:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie ma niezwykły blask ;) Zapraszam do siebie treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tych lakierów, ale przyznam, że kuszą kolorkami. Ten, który masz na paznokciach również jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.