Zgrany duet: szampon ziołowy i odżywka normalizująca do włosów tłustych, Fitomed



Zgrany duet ! Tak krótko i na temat mogę powiedzieć o tych dwóch specyfikach - szamponie i odżywce do włosów, które w przypadku moich - przetłuszczających się - sprawdzają się znakomicie!

Mydlnica lekarska - szampon ziołowy do włosów tłustych



Szampon ma ziołowy zapach, który nie utrzymuje się zbyt długo na włosach. Jego konsystencja należy do rzadkich, jednak jest odpowiednio gęsta i nie przelewa się przez palce. 


Bardzo dobrze się pieni i dzięki temu wystarczy jego mała ilość by perfekcyjnie oczyścić skórę głowy i same włosy. Jednocześnie nie jest kłopotliwy podczas spłukiwania, włosy nie są nadmierne poplątane i dość szybko można je rozczesać. Jak można się domyślić wydajność jest na bardzo dobrym poziomie. 

***

Zioła i biotyna - Odżywka normalizująca ekstra ziołowa do włosów tłustych i skłonnych do łupieżu
 

Odżywka ma gęstą i jednocześnie lekką konsystencję, dzięki której bez kłopotów można ją zaaplikować na włosy po czym bez problemów spłukać. Dzięki niej rozczesywanie jest błyskawiczne i odbywa się bez przykrych niespodzianek. Jeśli chodzi o wydajność to również jest na wysokim poziomie. 


Jak widać na zdjęciach opakowania to przezroczyste butelki, dzięki którym mamy bieżący podgląd na zawartość buteleczek. Zamknięcie typu klik sprawia, że stosowanie tego zestawu jest łatwe i przyjemne. 


Najważniejsze jednak jest to, że i szampon, i odżywka sprawiają, że włosy są przez dług czas w świetnej kondycji. Dodatkowo pięknie lśnią i sprawiają wrażenie zdrowych, choć mówiąc szczerze ostatnio sporo gubię włosów ;)

Fakt otrzymania kosmetyków do testów nie miał wpływu na moją opinię.

Kosmetyki Fitomed można kupić m.in. w aptekach doz.pl. Warto zajrzeć tu, gdyż ceny są bardzo przystępne.

28 komentarzy:

  1. Mam inny duet szampon rewelacyjny a odżywka tylko sprawdza się na końcach. Wydajność zgadzam się na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chwalę sobie prdukty Fitomed`u

    OdpowiedzUsuń
  3. aj ten szampon to bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam do włosów suchych super szampony postanowiłam przetestować też inne ponieważ szampony fitomed mi odpowiadaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też sobie bardzo chwalę szampony Fitomed. Odżywek jeszcze niestety nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie próbowałam,ale na pewno to zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tylko, że nie załączyłaś zdjęcia włosków po kilku /kilkunastu użyciach tych kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że się u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawią mnie kosmetyki tej firmy,sama jeszcze nic nie stosowałam ale wiele dziewczyn je sobie chwali.Wypróbowałabym chętnie ten zestawik:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam suche włosy więc u mnie się nie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o to jest coś dla mnie! mam dokładnie taki typ włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Fitomed'u miałam kiedyś szampon i odżywkę do włosów suchych. Nawet fajnie się sprawował ten duet.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy zestaw, uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś szampon do włosów suchych i od jakiegoś czasu chodzi za mną. Chyba czas odświeżyć nieco ta znajomość. Odżywki nie miałam, ale też bym się chętnie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zaczęłam testowanie tego dueciku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę się kiedys skusić na te cuda z fitomedu.
    zapraszam na konkurs z marką Wellreal u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydają się być bardzo fajne!!

    OdpowiedzUsuń
  20. uzywam szamponu fitomed od niedawna ,ale jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądają, lecz w życiu tych produktów na oczy nie widziałam :P
    _____________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja miałam ich duet do włosów koloryzowanych, który spisał się równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam tych kosmetyków, ale firmę Fitomed bardzo sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.