Zafu psychodelic, czyli chwile relaksu i odprężenia :)



By wygodnie i miło spędzało się czas "na podłodze" podczas zabawy czy też przeglądania gazet lub stron internetowych warto sięgnąć po poduszkę, która wypełniona jest łuskami gryki.

Między innymi do takich czynności świetnie sprawdza się poduszka do medytacji Zafu psychodelic. Wygodnie można na niej usiąść, nic nie dusi i nie uwiera, plecy trzymamy prosto i kręgosłup odpoczywa. Ktoś może powie, że na zwykłej poduszce też tak przecież można siedzieć i relaksować się. Może i można, ale komfort na pewno będzie zupełnie inny ;)


Poduszka medytacyjna ma wysokość ok. 14 cm, a jej średnica to ok. 35 cm. Przy tych rozmiarach jej waga to ok. 2,5 kg. Wykonana jest z aksamitnej poszewki, która w sobie kryje wkład w kolorze kremowym. 


Wkład można bez problemu wyciągnąć, a zawartość dowolnie powiększyć lub pomniejszyć według uznania, gdyż ma wszyty zamek błyskawiczny.


Producent informuje, że konserwacja i czyszczenie nie są problematyczne. Wystarczy zdjąć pokrowiec i wyprać w pralce w 40 stopniach C. Wsyp również można uprać, natomiast łuska gryki nie wymaga czyszczenia. Swoje właściwości zachowuje przez ok. 10 lat.

Poduszka ma wygodny uchwyt, który ułatwia przenoszenie poduszki ;)


Wygodna siedząca pozycja, którą przyjmuje się "z automatu" sprawia, że czas na niej spędzony jest prawdziwym czasem relaksu i odprężenia. Poduszka jest idealna nie tylko dla dorosłych, ale również i dla dzieci, czego dowodem jest mój trzyletni maluch, który bardzo polubił to "siedzisko". Towarzyszy mu podczas różnorakich zabaw.


Kupić można ją TUTAJ, jej koszt to 35 zł. Uważam, że warto zainwestować te złotówki i cieszyć się komfortem i relaksem co dnia.

Fakt otrzymania poduszki do testów nie miał wpływu na moją opinię.

13 komentarzy:

  1. Bardzo atrakcyjna cena, aż się zdziwiłam. Lubie takie poduchy, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczną :)
    Potwierdzam, warto zainwestować w nią :) Podoba mi się wzór i kolory tej "naszej" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. taka poduszka to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna mnie kuszą te poduszeczki,ale zawsze jest ważniejszy ,kosmetyczny wydatek:D

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę,ale mi się podoba i cena nie wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sprawa, myślę że i u mnie znalazłaby wiernego fana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa, ciekawa ta poduszka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ta poduszka i cena również jest bardzo zachęcająca. Pomyślę nad jej zakupem dla mojej mamy i dziadka. Na pewno by im się przydało.
    Bardzo fajnie, że o tym napisałaś. Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.