Wrzos i lawenda, czyli Daily Color D32 i D33 na paznokciach :)



Lawenda i wrzos ... właśnie tak mi się ostatnio skojarzyły te dwa lakiery, które oferuje Vanita. Jakiś czas temu robiąc lakierowe "przemeblowanie" natchnęło mnie by zmalować dwukolorowe pazurki. I właśnie to połączenie kolorów wybrałam - D32 i D33.

Lakiery Daily Color od Venity bardzo polubiłam. Bardzo fajnie kryją, szybko wysychają, pędzelki mają rewelacyjne i ten połysk! Nic tylko malować :) 

Bez dodatkowej treści zapraszam do obejrzenia zdjęć, na których widać jak lakiery wyglądają.


Podoba Wam się takie dwukolorowe mani ? Co o nim sądzicie ?
Lubicie takie kolory ? Który bardziej do Was przemawia ?

32 komentarze:

  1. świetnie do siebie pasują :) lawenda wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jakie przesliczne kolorki zwłaszcza ten liliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki Tobie poznałam te lakiery i bardzo je lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny duet.

    majowa-mama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym tylko wiedziala gdzie je znaleźć..; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! oj fuksja to kolor mojej jesieni, mam na jej punkcie hopla ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fioletowy to zdecydowaniu mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej firmy, ale kolory bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie na takie kolory teraz poluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba są świetne ale ten lawendowy mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne lakiery! Lawenda boska :D Choć wrzosik też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne!az chce sie je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba są śliczne, ale moim ukochanym zawsze będzie fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne i wyraziste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny duet, wrzosowy podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne!
    i idealnie się ze sobą komponują <3

    OdpowiedzUsuń
  18. mam te same kolory na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. no proszę, bardzo fajnie się prezentują, a nie słyszałam wcześniej o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  20. Dwa kolory to zawsze najlepszy pomysł! <3
    mnie bardziej kolorystycznie podoba się lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oba kolory są boskie i z chęcią bym je nosiłą ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Obydwa są śliczne :) Bardzo ładnie wyglądają na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.