Włos ma błysk... Shine On Me - Artego



Jakiś czas temu zupełnie niespodziewanie otrzymałam sprey nabłyszczający Shine On Me firmy Artego, który mnie zainteresował na tyle, że postanowiłam go wypróbować i sprawdzić co też takiego może zdziałać ;) Jak się spisał, czy mnie zachwycił, czy wręcz przeciwnie ? O tym w dalszej części notki :)


Jest to kosmetyk do stylizacji włosów. Dzięki niemu włosy można delikatnie utrwalić, nadać im odpowiedni kształt i formę, jednocześnie nie powodując 'ciężkiej skorupy'. Zdecydowanie jest bardzo naturalny efekt, dla nieświadomych zastosowania tego kosmetyku praktycznie nie do wykrycia. Specyfik fajnie się spisuje również w momencie, gdy chcemy nadać fryzurze objętości. Włosy nie są obciążone, nie są sztywne. To co jest zauważalne to błysk kosmyków, które wyglądają zdrowo i zachwycająco. Niestety tego nabłyszczenia nie byłam w stanie uchwycić. 


Lakier jest wygodny w stosowaniu. Pojemnik jest standardowy dla tego typu kosmetyków,dozownik działa bez zarzutów i wystarczy kilka pryśnięć by uzyskać pożądany efekt nabłyszczenia. Dodatkowo świeży zapach sprawia, że stosowanie nie jest katorgą, jak czasami to bywa z niektórymi lakierami, od których można udusić się ;) Takie specyfiki stosuję głównie od święta. Jednak uważam, że produkt ten warto poznać, choćby z czystej ciekawości :) Cena do niskich nie należy (ok. 35zł/250ml) jednak z uwagi na fakt, iż jest to kosmetyk profesjonalny to uważam, że fajnie jest go mieć w domu i móc stosować na wielkie wyjścia, gdy chcemy zachwycać, nie tylko kreacją, ale i naturalną i jednocześnie pięknie błyszczącą fryzurą ;)

Skład: Alcohol Denat., Isobutane, Butane, Propane, Phenyltrimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, Parfum, Limonene, Citral

Asortyment artego jest szeroki, jeśli macie ochotę przyjrzeć mu się bliżej zajrzyjcie np. TUTAJ :)

Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.

15 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tym sprayu :)a sklep ma ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami dobrze mieć taki kosmetyk w pogotowiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam tego typu kosmetyków:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Artego lubię jednak szukam lakieru zdecydowanie mocno utrwalającego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdarza się, że korzystam z takich kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się fajnie, ale jak dla mnie za drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam spray'u nabłyszczającego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze,że nie obciąża włosów i fajnie się prezentują z takim utrwaleniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam czegoś takiego nie używam, więc nie dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś nabłyszczacz z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam włosy naturalnie błyszczące aż nazbyt mocno, więc nawet pojęcia nie miałam, że taki kosmetyk istnieje! :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.