Wiele radości z uroczej paczuszki :)


W ostatnim przeglądzie poczty pokazałam to pudełeczko. Dziś pokazuję co się w nim kryło. :)


Mini paczuszka skrywała w sobie biżuterię, którą tworzy Natajka. W moje - a właściwie w posiadanie mojej siostrzenicy - trafiły kolczyki oraz bransoletka z Cookie Monsterem. 


Skoro to ciasteczkowy potwór to i oczywiście ciasteczka muszą być. I są: te nagryzione i dodatkowy zapasik - cały słoik :)

Kolczyki sztyfty prezentują się bardzo efektownie i zabawnie.


I bransoletka jest genialna, wygląda cudnie! Ciasteczko chciałoby się zjeść :D




Moja siostrzenica jest niezwykle zadowolona z tych cudowności. Już planuje powiększenie swojej kolekcji o kolejne urocze ozdoby, które Natajka tworzy, m. in. również z ciasteczkowym potworem ... o takie:




Powyższe 3 zdjęcia zapożyczone z bloga Natajki. Jeśli macie ochotę nacieszyć oczy Jej cudeńkami koniecznie odwiedźcie Jej blog. 



PS. Mój powrót do pracy sprawił, że brakuje mi czasu na regularne przeglądanie Waszych wpisów. W weekendy będę starała się nadrobić ... choć troszkę, bo nie wiem czy wszystko zdołam ogarnąć :) 
Pozdrawiam ciepło 
Darin

32 komentarze:

  1. ale to ładne <3

    zapraszam na faszerowane ziemniaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. bloga natajki bardzo lubię;) ma dziewczyna fantazję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie to wygląda aż chce się zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaj bardzo lubię oglądać takie cudeńka, aczkolwiek nie wiem czy sama bym je nosiła :D po prostu nie mój styl :D ale podziwiam i szanuję takie prace:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze :D Bransoletkę sama bym nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylowo :D Uwielbiam cookie monstera :D

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne! ostatnio zmalowałam mani z ciasteczkowym potworem. bransoletki na pewno by do niego pasowały. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze! :-)
    marzą mi się kolczyki muffinki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne ciasteczkowe potworki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna i oryginalna, czesto zagladam na bloga Natajki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne;) ale nie mój styl niestety;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny jest ten ciasteczkowy potwór :D Te ciasteczka sama chętnie bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śmieszne:)wykonane z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajniutkie ,miło popatrzeć na taka twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodziutkie:) Świetny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się zwłaszcza ta ostatnia bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę,że córka by się ucieszyła z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne! świetnie wygląda ta biżu

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja!
    Uwielbiam Ciasteczkowego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetny komplecik!
    uwielbiam takie nieszablonowe ręcznie robione ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.