Większa objętość włosów dzięki Brocato Mousse Volumizing Foam !


Bardzo dawno nie stosowałam kosmetyków do włosów, które zwiększają ich objętość. Z racji tego, że ostatnio mam wrażenie, że na mej głowie jest ich coraz mniej postanowiłam sięgnąć po piankę zwiększającą objętość firmy Brocato.


Kosmetyk ten otrzymałam do bliższego poznania od sklepu fryzjerskiego pro-sprzęt.pl  Aby zapoznać się z opisem producenta kliknij TUTAJ !

Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem działania pianki. Jest inna niż wszystkie, które dotychczas miałam okazję poznać. 


Opakowanie zawiera 250ml pianki i jest standardowego typu, czyli otrzymujemy spray z dozownikiem. Wydobycie pianki jest bardzo proste. Wystarczy wstrząsnąć i nacisnąć dozownik by wydobyć na zewnątrz dość luźną piankę, która "rośnie i gęstnieje" w oczach i jednocześnie pozostaje w dalszym ciągu lekka, puszysta i aksamitna.:) Na początku ta luźna konsystencja sprawiła, że nie miałam pewności czy aby na pewno jest wszystko ok, czy tak ma być. Jednak podpytałam moją fryzjerkę czy spotkała się i jakie ma doświadczenia z takową konsystencją. Uspokoiła mnie, że takie również istnieją, zachowują się świetnie na włosach i dają niesamowite działanie. I faktycznie tak jest w przypadku Brocato Mousse Volumizing Foam.


Piankę wgniatam w lekko wilgotne włosy, po czym suszę je suszarką i układam szczotką szkieletową bądź rękoma, wszystko zależy od czasu jakim dysponuję ;) Po zastosowaniu pianki włosów jest jakby więcej, gdyż są świetnie podniesione od nasady. Przez cały dzień fryzura zachwyca swoją formą. Wygląda doskonale, naturalnie i efektownie! Co ważne włosy nie są sztywne, nie są posklejane... no chyba, że przesadzimy z ilością, to wtedy taki efekt uzyskamy. Jednak pianka optymalnie stosowana nigdy krzywdy nam nie zrobi ;) 

Jestem z niej bardzo zadowolona. Wydajność i działanie są świetne, martwi mnie tylko wysoka cena, która bez promocji wynosi trochę ponad 50zł. To sporo jak na piankę, jednak można ją znaleźć w niższej cenie: 29,00 zł. Myślę, że za tę kwotę warto ją zakupić.

Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.

15 komentarzy:

  1. fajny produkt,ale za tą cenę niestety się nie skuszę:/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używam pianek ani żadnych innych tego typu specyfików, ale jak Ci służy to świetnie :), nawet nie wiem jakie są ceny takich kosmetyków ..

    OdpowiedzUsuń
  3. cena zwala z nóg ale mysle ze warto spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli faktycznie działa to chętnie ją wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się jej działanie, za cenę promocyjną jestem skłonna ją zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cena regularna faktycznie dość wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam firmy, ale fakt że cena nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga, ale może warta swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny produkt, chociaż nie mam przekonanania do pianek do włosów - cały czas trafiałam na takie, które pozostawiały na moich włosach białe drobinki przypominające łupież.. dlatego nie skuszę się na taki produkt.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że składu nie pokazałaś...
    no nic idę szukac w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cena bez promocji faktycznie za wysoka ;)
    u mnie dzisiaj filmik
    z kolekcja cieni do powiek
    takze zapraszam do siebie
    z kubkiem kawki,herbatki na 18 min ;)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć raczej nie sięgam po pianki, to ta wydaje się być dość ciekawa :D
    Fajnie, że tak dobrze sie u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.