Uwaga kuszę !!! :) Doskonałe na każdą okazję ... fondue czekoladowe ♥.♥



Fondue czekoladowe jest rewelacyjnym sposobem na to, by urozmaicić przyjęcie w gronie rodziny i przyjaciół. Do tej pory nie zawiodło mnie jeszcze ani razu ! Sama również uwielbiam siadać wieczorami tylko w jego towarzystwie i rozkoszować się ciepłą czekoladą z dodatkami, a właściwie to "dodatkami" skąpanymi w ciepłej czekoladzie. Cudowne chwile nie tylko dla podniebienia, ale i dla umysłu :) Uwielbiam to !


By móc cieszyć się wspaniałymi chwilami wystarczy mieć w zasięgu ręki 2 tabliczki czekolady (mleczną + gorzką) i 100 ml śmietanki kremówki. Czekoladę należy roztopić w kąpieli wodnej i połączyć ze śmietanką. Gdy całość będzie miała jednolita konsystencję należy przelać do naczynia i ustawić je nad płomieniem. 


Do tego celu doskonale mi służy zestaw ceramiczny do Fondue, który znajduje się w ofercie Emako.pl

Czym się charakteryzuje ten zestaw do fondue ??
Jest:
duży i w dodatku stworzony dla 4 osób (tyle jest też widelczyków), 
klasyczny - bo biały, 
i funkcjonalny - miseczka stawiana jest na podstawce, w której to umieszcza się świeczkę.
W dodatku jest świetnie wykonany przez co efektownie wygląda i co również ważne jest łatwy w czyszczeniu.


Czekolada jest podgrzewana tak długo póki świeczka nie wygaśnie ;) Jest odpowiednio gęsta i ciepła. Owoce i inne słodkie przekąski doskonale smakują z czekoladą w tej postaci. Ja wręcz uwielbiam takie chwile relaksu, które są dla mnie doskonałym odprężeniem.

 
Fakt otrzymania produktu do testów nie miał wpływu na moją opinię.

Jeśli chciałybyście mieć taki zestaw do founde szukajcie go tutaj KLIK! Jego koszt jest niewielki (ok. 30 zł w promocji).

Lubicie takie rarytaski czy unikacie ich ? :)


20 komentarzy:

  1. faktycznie, kusisz przeokrutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam <3 aż ślinka cieknie;)

    Pozdrawiam, longblond

    OdpowiedzUsuń
  3. no i zachciało mi się czekolady ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w domu mam fontannę do robienia czekolady, o :D Przypomniałaś mi, że czas znowu ją użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O TY ! Pokaż ją koniecznie !!!
      Marzy mi się taka fontanna :)

      Usuń
  5. Ja też mam ale nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! Uwielbiam :)))
    Ostatnio na weselu była fontanna, dobrze że blisko niej siedziałam bo często tam "maczałam palce" :D
    Zestaw kupię na pewno, kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę patrzeć!!! Czekoladę mogłabym jeść tonami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki,że przeczytałam ten post akurat wtedy,jak dałam sobie postanowienie NIE JEDZENIA czekolady:D

    OdpowiedzUsuń
  9. mm, zrobiłaś niezłego smaka! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne, ja widziałam tylko takie fontanny. Bardzo podoba mi się taki "kominek" i cena przystępna. Dzięki, lubię takie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie masz serca! Przez Ciebie nabrałam ochoty na takie smakołyki :D Teraz będę się objadać co wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie kusisz... ja pozostanę na razie przy samych owocach...

    OdpowiedzUsuń
  13. ojj uwielbiam;) niestety zbyt często staram się sobie na to nie pozwalać;p

    OdpowiedzUsuń
  14. omnomnom! ales mi ochoty narobiła!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam, aż mam przez ten post ochotę na takie cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.