Przegląd paczek jeszcze sierpniowych ;)


Witajcie.
Przychodzę z szybkim przeglądem przesyłek, które dotarły do mnie w sierpniu, a których nie pokazałam jeszcze. Większość jest już w zaawansowanym użytkowaniu i niebawem będą pojawiały się recenzje. A co do mnie dotarło ? O tym w dalszej części :)

Powyższy prezencik skrywa(ł) coś bardzo fajnego i uroczego. Co konkretnie to było zostanie to tajemnicą, ale już niebawem okaże się co to też się w nim schowało ;)


Przesyłka od firmy Barwa, w której znalazłam produkty przez siebie wybrane oraz gratis mini mydełka, które prezentują się cudnie.


Od Cruso Public Relations otrzymałam kosmetyki Delia oraz Evree - Lawendową kurację do stóp.


Tę przesyłkę otrzymałam od Emako.pl. Ceramiczny zestaw do czekoladowego founde dla czterech osób bardzo mi się spodobał, godnie zastąpił mój stary i już mocno wysłużony, który poszedł na emerytur. Foremki do wycinania ciastek w różnych kształtach ucieszyły mojego malucha, który miał mnóstwo frajdy w wykrawaniu ciastek z ciasta ;)


Przybyły również do mnie kosmetyki Fitomed. DO testów wybrałam szampon do włosów tłustych Mydlnica lekarska oraz odżywkę normalizującą Zioła i biotyna. 


Od Grandi.pl otrzymałam dwa francuskie mydła marsylskie, które zachwycają nie tylko zapachami, ale i właściwościami. 


Kolejna paczka z myślą o moim brzdącu. Skarb Matki sprezentował nam 4 kosmetyki, które sama mogłam wybrać. Pianka już podbiła serducho mojego malca, głównie właśnie ze względu na swoją konsystencję.




Do tego wszystkiego dołączyła też paczuszka niespodzianka od Pat&Rub, którą szczegółowo pokazałam Wam tutaj :)


To było by na tyle ;) Następny taki przegląd za jakiś czas o ile coś do mnie przyjedzie ;)
Co Was szczególnie zainteresowało, o czym chciałybyście poczytać w pierwszej kolejności ?


48 komentarzy:

  1. Fitmomed ma fajne produkty, poluję na nie od dłuższego czasu :)
    pozdrawiam, longblond;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne paczuszki :) milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo cudowności do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ,ja w sierpniu mało przesyłeczek odebrałam ;)
    Udanych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne paki:) testuj i opisuj działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, to kurierzy i listonosze mieli pełne ręce roboty :D Miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego/ miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile różności :D Te mydełka marsylskie ciekawie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. na bogato ;)
    same wspaniałości, życzę miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj jakie cudeńka w tych paczuszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile nowości Ci przybyło :) Świetne paczuszki :)
    Owocnego testowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no to miłego przebrnięcia przez to wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne paczuszki :))

    Zapraszam do mnie w odwiedzinki:
    www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe paczuszki :)
    udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemnego testowania! Jest tego trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem z Barwy jest naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. od Barwy bardzo fajna przesyleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne paczuchy, miłych wrażeń przy testowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju sporo tego :) życzę Ci żeby we wrześniu było jeszcze więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne paczuszki, uzbierało się ich trochę :)
    Życzę miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  21. oo ja to jakas masa fajnych rzeczy... supr obserwuje ;)

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super nowości! :) Mi sporo w sierpniu przybyło, chyba też muszę zrobić post podsumowujący :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ile mydełek :) miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne paczuszki :) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmmm founde chciałabym kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw do Founde jest świetny , na jesienne wieczory będzie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile dobroci! :)
    Sama musze zapolować na zestaw do Founde :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale bogactwo różności :))) Będzie niesamowicie przyjemne testowanie...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile wspaniałości! :) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  30. O mydłach bym chętnie poczytała :P jestem ciekawa jak się będą sprawować. No i coś z barwy też chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale świetne rzeczy!!Gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chetnie bym przetestowała piankę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.