Potrzebuję inspiracji ;)



Witajcie.
Czas biegnie jak szalony, dzień za dniem mija nie wiem właściwie kiedy uciekają kolejne godziny w pracy i te po pracy. Jakoś nie mogę wyrobić jeszcze sobie czasu na rzeczy, które chciałabym uczynić. Mam nadzieję, że z nowym miesiącem będę bardziej potrafiła wygospodarować czas dla siebie i na swoje przyjemności. Wszak to bardzo ważne, by również znaleźć czas na relaks, zabawę i chociaż jedną książkę ;)

Nie wspominam już o tym, że od października zamierzam regularnie zacząć ćwiczyć nogi ... ostatnio brak mi w nich 'mocy' ;) Może macie jakieś fajne i przyjemne zestawy ćwiczeń na mięśnie na nich usytuowane ? ;) Liczę na małe podpowiedzi, mile widziane linki do konkretnych propozycji :)

Przychodzę tu głównie po to by zapytać się Was co można sprezentować przyjaciółce na 30 urodziny. Mówiąc szczerze nie mam żadnej, nawet najmniejszej podpowiedzi od Niej, gdyż chce by to była niespodzianka. A z niespodzianek to ja jestem raczej kiepska ;) 

Szepnijcie słówko, zarzućcie linkiem do konkretnego przedmiotu. Nie ma ograniczeń co do dziedziny, jedynie kwotowo ... w granicy do 200 zł :)

No to jak, pomożecie ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi. 

19 komentarzy:

  1. Sama zawsze też mam problem z kupowaniem prezentów... Może jakiś kosmetyk, ciuch, a może coś odnośnie jej zainteresowań?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od października też coś planuję na nogi, a mianowicie bieganie, zobaczymy jak bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakis karnecik do spa,kosmetyczki?
    w koncu to ładne urodzinki, pewnie relaksik by się jej przydał,tam by sobie wybrała,co jej odpowiada,masaż itp.?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. może jakiś fajny zestaw książek- jej ulubionego autora- jeśli jest fanką literatury.
    lub super zestaw gadżetów kuchennych (np empik) jeśli lubi gotować.
    a może jakiś fajny dodatek (biżu) + bon do jej ulubionego sklepu?
    daj znać co kumpela lubi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek, biżuteria ( za 200zł już można coś ładnego wybrać ), jakiś bardzo dobry alkohol, jakiś pokaźny zestaw eleganckich świec zapachowych..muszę pomyśleć co jeszcze..
    Wszystko zależy od tego co Twoja koleżanka lubi i jakim jest człowiekiem, ciężko tak coś w ciemno proponować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świece, biżuteria, dobry alkohol... Ostatnio prezentowałam na blogu podarunek ślubny, który wyglądał jak wino. Byliśmy zaskoczeni i zachwyceni... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym wybrała jakąś piękną bransoletkę, może z grawerem. Będzie to dla niej cudowna pamiątka :) Możesz do tego dorzucić też jakąś śliczną apaszkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm pomysłów jest dużo ale ciężko doradzić jak nie wiemy co ona lubi ;) może coś do domu na jesienny relaks jakąś świecę , wino , karnet na wspólne wyjście do spa , perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Darin, właśnie wpadłam na Twoje rozdanie, zapisałam sie ale zaznaczyłam, że nie mam Cię w blogrollu a w rzeczywistości mam, możesz to poprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do prezentu to myślę, że świecę yankee candle‎ w zapachu, który lubi i kwiaty.

      Usuń
  10. Ja ostatnio na jakimś blogu znalazłam http://jewelcandle.pl/ <- pachnące świeczki z biżuterią niespodzianką :) Podoba mi się właśnie jako pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też własnie chciałam podsunąć ten pomysł :D
      Zwłaszcza że z tego co widziałam biżutera na prawdę jest ładna :)

      Usuń
  11. na 30 urodziny dla mojej kuzynki razem z jej siostrą sprezentowaliśmy jej bilety do kina Cinema City i poszła razem z mężem na seansik a my jej dzieciątko pilnowałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafiony prezent! Nie byłam w kinie z mężem od lat.... A samemu to nie to samo...

      Usuń
  12. Może jakaś biżuteria albo perfumy, jeśli wiesz jakie lubi to może być całkiem fajny pomysł. Ja właśnie przyjaciółce jednej kupiłam srebrny zegarek a drugiej jej ulubione perfumy i obie były mega zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jak nie wiem co kupić to stawiam na porządne, piękne kosmetyki np od Organique...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez bym proponowała biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na mięśnie nóg polecam ćwiczenia z Mel B. http://www.youtube.com/watch?v=yQndtfrLaoU
    efekty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam zainteresowań Twojej przyjaciółki, ale zazwyczaj stawiam na coś uniwersalnego, ale i praktycznego... Kosmetyki, torebka, zegarek lub inna biżuteria. A może karnet na basen, siłownię, zumbę?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.