Najprawdziwsze mydło różane ... Rose - Barwy Harmonii od firmy Barwa :)



Tradycyjna kostka mydła to ostatnio u mnie podstawa. Lubię ładnie pachnące mydełka, które podczas stosowania nie tylko myją, ale i pielęgnują skórę. Mydło różane Rose z linii Barwy Harmonii, którą oferuje Barwa z całą pewnością właśnie zalicza się do takowych.

Już na samym początku urzekła mnie minimalistyczna forma opakowania. Papier w szarej tonacji, na etykiecie różowa róża i najważniejsze informacje, czyli działanie i skład. 


Po wyjęciu mydła z opakowania w łazience "zakwitły róże" :) Zapach mydła jest wyrazisty i mocno różany, choć jednocześnie trzeba zwrócić uwagę, że nuta ta jest naturalna. Jeśli lubicie różaną woń to te mydło musicie zakupić, gdyż jest fenomenalne pod tym względem. Zapach bez pardonu panoszy się po całym pomieszczeniu, w którym to mydełko "zamieszkało".


Mydło fantastycznie pieni się i nie znika zbyt szybko, jest twarde i zbite. Z każdym kolejnym użyciem bardzo powoli przechodzi metamorfozę. Co do działania muszę przyznać, że i tutaj spisuje się fenomenalnie. Doskonale oczyszcza i myje, jednocześnie nie wysusza skóry, która po zastosowaniu jest miękka, aksamitnie gładka i elastyczna. Co mnie również cieszy fenomenalny zapach utrzymuje się całkiem długo na skórze.Bardzo mi się to podoba. :)


Kostka, którą otrzymujemy waży aż 200g i jest naprawdę sporych rozmiarów. Początkowo kanciasta forma nie jest łatwa w "obracaniu" mydła w dłoni, jednak w miarę stosowania zaczyna tracić swoje ostre rysy i świetnie dopasowuje się do dłoni.


Cena: 7,97zł/200g
Dostepność: TU

Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.

W moim odbiorze mydło to jest naprawdę świetne i z chęcią będę po nie sięgać w przyszłości. Koniecznie muszę się skusić na wersję oliwkową, która ponoć też jest rewelacyjna :)

Znacie mydła z tej serii ? Co o nich sądzicie ?

22 komentarze:

  1. jeszcze nie uzywałam nigdy:) na razie stosuje ich szare mydło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować, bo czytałam kilka pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nie przekonuje ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. okropnie podobają mi się te mydełka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tylko w 100% naturalnych mydeł, inne eksperymenty źle się kończą. Ale chętnie kupię jako zapach do szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poszukać w drogeriach, wygląda świetnie, i jakie wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety za różą nie przepadam, ale fajnie, że się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych mydełek, ale podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mydło siarkowe z tej firmy, a te mnie urzekło i muszę je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie to mydełko już od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne jest to mydełko :) I cudnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Barwy używam tradycyjne polskie szare mydło i sprawuję się rewelacyjne, zarówno do mycia jak i do prania.

    http://majowa-mama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam dużo dobrego o tym mydełku, muszę w końcu je kupić :>

    OdpowiedzUsuń
  14. tanie mydełko :) zapach róży uwielbiam więc może się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam różany aromat, więc muszę w końcu znaleźć gdzieś to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czeka na półce, chyba szybciej po nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na mydło-dosyć drogie,ale dobrze wygląda i zachęca mnie zapach

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę się skusić na to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam mydło barwy (siarkowe), ale to nie z tej serii. Jeśli chodzi o to różane często widuję je w sklepach i zawsze przykuwa moją uwagę (przez to swoje retro-opakowanie), ale jeszcze się nie skusiłam. Widzę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.