Multifunkcyjny krem do twarzy CC Cream Free Skin, Delia Cosmetics


Po "modzie" na BB kremy przyszła kolej na kremy CC. Nie ukrywam, że byłam ich bardzo ciekawa czym też takim będą się różnić od swoich poprzedników. Jakiś czas temu w moje posiadanie wpadł jeden CC Cream. Jak się sprawdził, czy mnie zachwycił czymś szczególnym ? O tym w dalszej części.

 
CC Cream od Delia Cosmetics to kosmetyk typu All-in-On, który łączy zalety kremu pielęgnującego, lekkiego podkładu i ochrony przeciwsłonecznej. 


Krem CC dostępny jest w dwóch odcieniach: jasny beż i beż. Do mnie trafiła wersja beżowa, która niestety okazała się być zbyt ciemną. Jednak chęć poznania kosmetyku sprawił, że kilkanaście razy zastosowałam go w warunkach domowych. Dlaczego tylko w warunkach domowych ? Otóż odcień beżowy niestety nie nadaje się dla mnie, zbyt mocno wpada w żółte tony nawet przy minimalnej ilości. 


Mimo, iż ze względu na odcień krem okazał się dla mnie klapą to muszę przyznać, że kremowa i jednocześnie dość lekka konsystencja oraz miły zapach kosmetyku bardzo wpisały się w me gusta. Krem przyjemnie się rozsmarowuje, bardzo szybko wtapia w skórę i sprawia, że skóra twarzy jest gładka i delikatna.

Co do obietnic producenta na podstawie tego "źle dobranego" odcienia mogę tylko stwierdzić, że krem zapewnia matowe wykończenie a skóra jest nawilżona, choć nie na tak długo jakbym tego chciała, dlatego po kilku samodzielnych użyciach uprzednio aplikowałam ulubiony krem do twarzy.


Opakowanie jest małe (30ml) i dość wygodne w użytkowaniu. Osobiście zamiast nakrętki wolałabym zamknięcie typu klik, jednak wiele kremów posiada właśnie to pierwsze rozwiązanie, do którego mimo wszystko można się przyzwyczaić ;) 

Myślę, że gdybym otrzymała krem w kolorze jasny beż mogłabym więcej wypowiedzieć się na temat jego działania. Ten mogę polecić do wypróbowania osobom, które posiadają ciemny odcień skóry. 


Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.

19 komentarzy:

  1. Dla mnie to pomarańcz a nie beż ;) Tylko dwa odcienie? Troszkę klapa bo pewnie większość osób która będzie chciała go wypróbować niestety będzie musiała sobie go odpuścić. Ja z pewnością po niego nie sięgnę. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe niedługo cały alfabet kremików takich stworzą... a tak na serio bardzo fajny ten kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obawiam się, że dla mnie i jasny beż byłby za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  4. z kremów bb nie byłam zadowolona ale cc jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie używam mojego kremu bb z under twenty i nie mam zamiaru go zamienić na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie byłby zdecydowanie za ciemny :( Nie miałam jeszcze żadnego kremu CC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już po kolorze widzę, że zdecydowanie za ciemny dla mnie, w sumie szkoda, że nie udało ci się dostać lepiej dopasowanego do skóry odcienia :P

    OdpowiedzUsuń
  8. CC to dla mnie nowość, czekam z niecierpliwością na kremu WW ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. CC używam z firmy FM Group i jestem zadowolona, tego natomiast nie miałam, ale z opisu mógłby mi odpowiadać jeśli by mnie nie uczulił...

    OdpowiedzUsuń
  10. z delii lubię jedynie lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowicie ciemny odcień - zdecydowanie nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. brr.. nie dla mnie. Strasznie ciemny odcień a ja mam skórę bladą jak mąka. Ładnie to by to nie wyglądało.. :/
    zapraszam do mnie ;)
    ______________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie chyba tez okazałby się za ciemny z tego co widze...

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor ma bardzo ciemny :) a Deli nie znam prawie wcale

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście trafił Ci się ciemny kolor

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o kremach CC ;) Kolor i dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Może bym wypróbowała, ale znając życie nie ma tak jasnego odcienia jak potrzebuję...

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie również zbyt ciemny...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.