♡ Matowe wykończenie każdego lakieru ♡ Foggy Top Coat Matujący, Vipera Cosmetics


Od dawna chciałam wypróbować jakiś matujący lakier do paznokci, jednak nie mogłam zdecydować się na konkretny kolor. I choć kilkukrotnie byłam już zdecydowana na jakiś konkretny to do domu i tak wracałam z niczym ;) W końcu zamarzył mi się top matujący, który mogłabym zastosować na każdym kolorowym lakierze, który posiadam jednocześnie w ten sposób podwajając swoją lakierową kolekcję. I muszę przyznać, że udało mi się to z topem Vipery!


Od producenta:
Vipera Foggy Top Coat to profesjonalny matujący preparat nawierzchniowy który w kilka sekund gasi błysk lakieru tonując jego kolor i nadając aksamitny efekt nasycenia.
Foggy Top Coat utwardza zastosowany lakier i przedłuża jego trwałość, a aplikację ułatwia i przyśpiesza profesjonalny, szeroki pędzelek.



Buteleczka zawiera 12 ml mlecznej substancji, którą bez najmniejszych problemów można nałożyć na paznokcie. Pędzelek jest szeroki i został osadzony w wygodnej oprawce. 

 

Co mnie zaskoczyło to szybkość jego wysychania, która jest naprawdę błyskawiczna. W oka mgnieniu kolorowy lakier z błyszczącego zmienia się w ładny mat. Szkoda, że efekt matu zaczyna gasnąć po dwóch dniach. Gdyby nie ten fakt byłby idealny matującym topem, choć czy taki w ogóle istnieje ?




Powyżej efekty jakie można uzyskać dzięki Foggy Top Coat. Co o nich myślicie ?

Cena: 11,49 zł
Dostępność: TU

Kosmetyk otrzymałam od serwisu bangla.pl. Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię.


28 komentarzy:

  1. Myśle ,że musze go mieć bo uwielbiam matowe pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem przekonana do matów, ale przydałaby mi się taka odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentuje :) Muszę w końcu zakupić jakiś lakier matujący

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam z manhatanu matujący top coat ale straszna slabizna :/

    OdpowiedzUsuń
  5. do mnie jakos mat nie przemawia..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę jak pazurki się błyszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt, ja ostatnio polubiłam właśnie maty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam z Manhattanu i nie jestem tak do końca zadowolona,ale ten muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie wiedzialam ze Vipera tez ma maty :) fajnie to wyglada u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt świetny i jak super pomalowane pazurki

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się efekt, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt rewelacyjny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdzie nie mogę znaleźć matującego topu, a tu proszę. Vipera ma - może w przyszłym miesiącu sobie sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł z tymi topami matującymi! ja mam z Essence i bardzo go lubię - jednym zakupem uzyskałam tyle ekstra efektów :) bo używam go nie tylko na całe paznokcie, ale próbuję też malować wzorki

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz bardziej podoba mi się taki matowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i mnie kusi jakiś matowy top, przyjrzę się bliżej temu prezentowanemu przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wygląda, bardzo podoba mi się matowy efekt, muszę w końcu zakupić jakiś matujacy top

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się w końcu skusić na jakiegoś zmatawiacza :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa dni to i tak okej jak na matowy efekt, ale jako że ja nie lubię takiego to mnie tam bez różnicy ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś go miałam, ale już poszedł do kosza, bo z tego co pamietam to mozna uzywac rok od otwarcia. Ale jak mnie znów weźmie na maty to kupie ponownie- wole takie topery niz matowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie używałam matowego topu ani lakieru. Ciekawa sprawa, chętnie spróbuję kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.