Do kogo trafi urodzinowa niespodzianka ?



Witajcie :)
Dziś 1 września - dzień rozpoczęcia roku szkolnego. Wakacje dobiegły końca, moje rozdanie również zakończyło się kilka dni temu i pora ogłosić wyniki :)
Zanim jednak to uczynię chciałam Wszystkim uczestniczkom podziękować za polecenie sklepów, do których z miłą chęcią zaglądacie. Muszę przyznać, że wśród znajomych mi sklepów internetowych pojawiły się zupełnie nowe, wcześniej nie znane mi miejsca, o których istnieniu nie miałam pojęcia. Jeśli tylko znajdę chwilkę wolnego czasu, którego od jutra może mi niestety troszkę brakować, gdyż wracam do pracy po prawie trzyletniej przerwie i na nowo muszę nauczyć się organizacji dnia, jednak postaram się uporządkować Wasze typy i podać je do wiadomości publicznej, oczywiście jeśli macie ochotę na taki "przegląd polecanych" sklepików. Dajcie tylko znać czy "dłubać w tym temacie" czy jednak nie ma sensu ?;)

Nie przedłużając już więcej informuję, że urodzinową niespodziankę otrzymuje 


Gratuluję serdecznie.

Spodziewaj się ode mnie wiadomości :)

...
Wszystkim życzę miłej niedzieli
Pozdrawiam 
Darin

37 komentarzy:

  1. gratuluję. A taki przegląd polecanych sklepów to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi szczęście sprzyja;D
    dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :)
    i ten przegląd to dobrypomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje!!! :))
    poza tym taki wpis chetnie sprawdze ten spis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara :D gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.