Delia Cosmetics, Emalia Bioaktywne Szkło nr 3



Bioaktywne Szkło to seria 6 półtransparentnych  emalii opartych o technologię bioaktywnego szkła. Według producenta zawarty w emalii borokrzemian wapniowo - glinowy odbija światło  skutecznie wygładzając płytkę paznokcia. Bioaktywne Szkło wypełnia mikroubytki i nabłyszcza paznokcie, doskonale nadaje się jako podkład pod kolorową emalię, a także jako elegancki, błyszczący lakier do paznokci. 

Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.


Buteleczka o ciekawym i wcześniej niespotykanym dla mnie kształcie zawiera w sobie aż 14 ml emalii. Pędzelek jest długi i cienki - został osadzony w wygodnej oprawce. Konsystencja emalii jest odpowiednia, nie rozlewa się ani nie ciągnie, malowanie nie sprawia większych problemów. Lakier bardzo szybko wysycha! Jedna warstwa daje nieestetyczne smugi i półtransparentne wykończenie - w takim wydaniu idealnie spisuje się jako baza pod kolorowy lakier. Trwałość lakieru w idealnym stanie jest dość krótka, gdyż wytrzymuje 2-3 dni w zależności od intensywności działań w kuchni ;) Jednak nie przeszkadza mi to aż tak bardzo, gdyż kolor naprawdę mi się podoba a fakt, iż wysycha błyskawicznie sprawia, że można pozwolić sobie na aplikację co kilka dni.


Moja emalia oznaczona jest numerem 3. Jest to delikatny róż, który urzekł mnie! Dwie warstwy dają efekt, który bardzo mi się podoba. Lakier sprawia, że płytka jest gładka i ma błyszczące wykończenie. Uważam, że dłonie z takim mani wyglądają czysto, delikatnie i schludnie w każdej sytuacji.  


Lubicie takie mleczne kolorki ?

29 komentarzy:

  1. pięknie się prezentuje na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek!:) Tak lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt, więc kiepską trwałość można wybaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. średnio mi sie kolor podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je w sklepie.
    Niezbyt podoba mi się efekt tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba, taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sprawa i piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chodzi o kolor lakieru, to bardzo mi się podoba i chętnie bym go nałożyła na moje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłby świetny do francuskiego :) Ale solo też wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten kolorek ,chyba podobny widziałam z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  12. U innych lubię takie kolorki, a u mnie wydają się straszne :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie wygląda na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiedz mi jak osiągnąć taki kształt;(?

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze piękny efekt, lśni jak tafla wody:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem miłośniczką mlecznych kolorów, są takie eleganckie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie delikatne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. widzialam je w Naturze ale nie wiedzialam czy sie skusic :D teraz wiem ze fajnie wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  19. powiem ci, że na zdjęciach w ogóle nie wygląda jakby był półtransparentny. bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam bardzo słabe i łamliwe paznokcie, żadne odżywki nie pomagają. Ostatnio jedynie hybryda dawała radę zabezpieczyć je przed łamliwością .
    Na zakup skusiłam się przypadkiem, a właściwie namówiła mnie koleżanka mojej córki. Można go nałożyć cienką warstwą bez smug. Paznokcie wyglądają jak po odżywce, zdrowe i nabłyszczone. Dodatkowo prawie wcale się nie łamią. Lakier nosze ok 5 dni. Kilka warstw nałożonych starcza na 3-4.
    Szczerze mówiąc nie trafiłam jeszcze na lakier, który by tyle wytrzymał na moich paznokciach.
    Jak dla mnie bardzo dobry produkt. Godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.