Delia Cosmetics, Coral Prosilk, Emalia kropkowa M06



Jakiś czas temu trafiła do mnie emalia kropkowa Coral Prosilk firmy Delia Cosmetics. Ciekawa efektu szybko ją nałożyłam, zrobiłam nawet fotki i ... zapomniałam całkiem o nich. Więc dziś nadrabiam, pokazuję jak się prezentuje wersja M06 na mych pazurkach.


Wygodny pędzelek i zgrabna butelka, która kryła w sobie 11 ml emalii spodobała mi się od pierwszego ujrzenia. Kolor niebieski a w nim zatopione mnóstwo różnokolorowych kropek, które fajnie prezentują się na paznokciach :) Jak to bywa z tego typu lakierami kropki rozkładają się nierównomiernie, jednak można nad nimi zapanować, wystarczy starannie, delikatnie i wolno aplikować emalię, która wysycha dość szybko, więc każda dodatkowa warstwa nie przedłuża znacznie oczekiwania na "suchy" efekt końcowy. Trwałość jest świetna, lakier cieszy nasze oczy przez 4-5 dni od nałożenia i to bez większych zmian. Zmywanie lakieru nie należy do najszybszych czynności ... trzeba się uzbroić w cierpliwość by dokładnie pozbyć się tych wszelkich kropek ;)

Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.

Poniżej możecie zobaczyć jak emalia ta wygląda na paznokciach w wersji solo. W wersji "jako dodatek" z pewnością pojawi się niebawem ;)


Znacie osobiście te kropkowane lakiery ?

27 komentarzy:

  1. wyglada to dosyc fajnie na twoich paznokciach;)
    ja bym chyba jednak wybrala bezbarwny lakier zeby miec taki efekt na roznych kolorach .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ładnie i ciekawie ale czy te kropeczki stapiają się w tej emalii na tyle, żeby nie odrywały się, nie odginały?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale wygląda fajnie. Rozumiem, że te kropeczki są już w takim szarawym lakierze? Trochę szkoda, bo wolę jak są przeźroczyste.. :<

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przyznać, że oczekiwałam chyba zbyt wiele po tej kolekcji. Lakiery jakoś mnie nie zachwycają, ale nie można im odmówić, że są jednak intrygujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. no kolor średnio mi się podoba, chociaż sam pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy fajny, bardzo lubię takie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam przyjemności używania tego typu lakieru, ale bardzo podoba mi się taki efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze takiego:( podoba mi się trwałość, ale zmywanie rzeczywiście może być uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te drobinki, ale wolałabym w odcieniu mlecznym albo przezroczysty a nie lekko niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio bardzo mi się podobają takie lakiery!
    Muszę poszukać tego i sama sprawdzić, bo widzę opinie są podzielone ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ciekawie na pazurkach, czekam na zdjęcia z pazurkami wraz z innym lakierem i kropeczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na niebieskiej bazie w ogóle wyglądałby cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się za nimi rozejrzeć, bo nawet solo bardzo mi się podobają na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam z tej serii ale rózowy a jego zmywanie to katorga.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zawsze kładę podkład, wtedy efekt wychodzi jeszcze lepszy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie do końca podoba mi sie kolor na pazurkach, ale efekt jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kolor nie odpowiada, ale sam efekt bardzo!

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.