Barwa, Miss, Kojący krem pielęgnacyjny do rąk z ekstraktem z kokosu


Jeśli lubicie w kosmetykach zapach kokosów wypróbujcie ten krem! Osobiście lubię taki aromat, więc nic dziwnego, że wpadł w moje posiadanie. 

Od producenta:


Cena: 4,49 zł/ 100ml
Dostępność: np. TU

Opakowanie to wysoka, smukła i jednocześnie miękka tuba, która zamykana jest na zatrzask. Z łatwością można szybko wydobyć krem na zewnątrz. Podczas kilku pierwszych aplikacji należy zwrócić uwagę by zbyt mocno nie naciskać na tubkę, ponieważ nieoczekiwanie otrzymujemy zwiększoną ilość kremu :) Tubka stoi na nakrętce, więc krem jest zawsze w gotowości do użytku i czasami może nas zaskoczyć swoją ilością ;)


W kremie znajdziemy składniki aktywne tj: ekstrakt z orzecha kokosowego, alantoina, gliceryna, które dbają o nawilżenie skóry. Jeśli chodzi o pełny skład zerknijcie na fotkę i same oceńcie czy jest on przez Was akceptowalny czy nie ;)


Konsystencja jest kremowa, ale jednocześnie jest bardzo lekka. Podczas dłuższego pobytu na skórze krem zaczyna się topić od jej ciepła i "wpada w poślizg" ;) Krem szybko się wchłania i nie pozostawia na dłoniach lepkiej warstwy a jedynie miłą otoczkę ochronną. 

Jak wspomniałam na początku zapach jest kokosowy. Nie jest to nuta czysto chemiczna, mój wrażliwy na zapachy nos odbiera ją bardzo pozytywnie.

Krem fajnie nawilża skórę dłoni i sprawia, że jest aksamitnie gładka i miękka. Niweluje wszelkie podrażnienia wywołane czynnikami zewnętrznymi, np. po częstym moczeniu rąk w wodzie. Wtedy właśnie występuje u mnie silne przesuszenie, z którym krem radzi sobie świetnie. Szybko pozwala poczuć komfort i znaczną poprawę. Szkoda, że działanie to nie trwa tak długo jakbym chciała i krem muszę aplikować co kilka godzin, co i tak daje świetny rezultat. Przy częstym stosowaniu wydajność krem jest ciągle na wysokim poziomie. 


Podsumowując krótko: za niewielkie pieniądze otrzymujemy krem o fajnej konsystencji, który szybko się wchłania i nawilża dłonie pozostawiając je miękkie i gładkie, a w dodatku ładnie pachnące kokosami :) Polubiłam się z nim i szczerze polecam Wam wypróbować z nadzieją, że i u Was się sprawdzi :)


Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.
 

19 komentarzy:

  1. Ciekawy krem i na dodatek mojej ostatnio ulubionej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremu... Chyba czas się za nim rozejrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj, takim kokoskiem to pewnie smarowałabym dlonie non stop :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam kremiku, ale uwielbiam zapach kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak go gdzieś spotkam to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam wersję z algami. jest przeciętna. dla nie wymagających dłoni

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego wariantu jeszcze nie używałam:) kremy Barwy ogólnie są u mnie non stop.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę te kremy z Barwy,na pewno się rozejrze za nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak gdzieś go zobaczę to na pewno kupię, bo lubię aromat kokosa w kosmetykach:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham kokosa ale za kremami od Barwy nie przepadam.dla mnie sa za tluste i powoduja efekt lepkich rąk czego nie znosze.

    OdpowiedzUsuń
  11. aktualnie mam 4,ale jak mi się skończy to może spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam same pozytywy o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uwielbiam zapach kokosa, zazwyczaj zachęca mnie on do zakupu danego kosmetyku,.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.