Avon Eye Shadow Primer, Baza pod cienie do powiek Light Beige




Jakiś czas temu skusiłam się na bazę pod cienie firmy Avon. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie spisuje zaglądnijcie dalej :)



Baza znajduje się w małym szklanym słoiczku, którego pojemność to 3g. Nakrętka jest czarna i plastikowa. Całość fajnie się prezentuje. 


Słoiczek jest maleńki, ale nie jest uciążliwy w użytkowaniu. Bardziej to wydobywanie bazy jet kłopotliwe, im więcej jej ubywa tym głębiej musimy sięgać. Plusem natomiast będzie to, że do ostatniego "maźnięcia" wykorzystamy ten kosmetyk. 


Baza jest świetna! Aksamitnie kremowa konsystencja daje doskonałą gładkość. Jest niesamowicie lekka, świetnie wtapia się w skórę, powieki nie są "ciężkie" gdy baza jest na nich ;) 


Zalecam jednak umiar w jej nakładaniu, gdyż zbyt duża ilość może, choć nie musi, rolować się i zbierać w załamaniach powiek. Wystarczy naprawdę odrobina by pokryć całą powiekę i uzyskać matowe wykończenie.

Baza fajnie podbija cienie i sprawia, że kolory są bardziej intensywne i doskonale trzymają się na powiekach.Poniżej mały test ;) Mam nadzieję, że różnica jest widoczna, choć na żywo jest bardziej zauważalna :)


Za niespełna 13 zł w promocyjnej cenie ( ja kupiłam za troszkę ponad 10zł :) mamy świetny kosmetyk, który perfekcyjnie wykonuje swoje zadanie. I choć to małe opakowanie to wydajność jest naprawdę wysoka. Jestem ogromnie zadowolona z tej bazy i szczerze ją polecam.


Na koniec skład kosmetyku :) Swoją droga nie wiem dlaczego umieścili go wewnątrz pudełeczka ;)


Używacie bazy pod cienie czy uważacie, że to zbędny kosmetyk ?

22 komentarze:

  1. Jak do tej pory miałam tylko bazy z Ingrid i Hean, ale o tej nie słyszałam, jak za taką cenę to muszę wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś czaiłam się na nią ale uznałam, że okaże się bublem ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam kilka baz
    moja ulubiona to ta z essence
    duza pojemnosc,tania i dziala :)
    milego weekendu
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. baza to podstawa gdy chcemy by kosmetyk trzymał się długo, ta jest znakomita, widać po zdjęciu ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sobie kupić:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio się zastanawiałam nad jej zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można powiedzieć , że cienie z bazą wyglądają bardziej wyraziście ;))) .

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie ta baza jest wg mnie jednym z lepszych produktów z avonu

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o niej, że dobrze sie sprawdza :) No i Ty jesteś kolejnym tego przykładem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie do mnie przyszła w czwartek i również jestem z niej mega zadowolona! ja daje niewielką ilość i cienie trzymają się cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam bazy z Pease, ale powiem szczerze, że ta też wydaje się całkiem niezła. Podbija kolor więc to meeega plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. używam dokładnie tej i super się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo świetna baza, zastanowię się nad jej zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja używam bazy Hean i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna baza używam od czasu do czasu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. moją ulubioną jest baza z Ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wczoraj zamówiłam sobie swoja pierwszą w życiu bazę z Hean, zobaczymy jak się spisze, jak coś to wędruję do Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno ją sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam, ale zastanawiałam się nad jej zakupem, bo jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam bazy, nie jest mi potrzebna na co dzień....

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.