5 urodziny Pat&Rub - Otulający balsam do rąk karmel, cytryna, wanilia ♥


Uwielbiam wszelakiej maści cudnie pachnące mazidła. Ten balsam do rąk pachnie obłędnie i za to go uwielbiam już od pierwszego "poniuchania"! I choć mieszanka zapachowa to karmel z cytryną i wanilią to ja i tak czuję najwięcej cytrynowej nuty, która przełamana jest słodkością odrobiny wanilii i karmelu. Zapach to nie jedyna cecha, która urzekła mnie w tym otulającym balsamie do rąk z limitowanej edycji stworzonej z okazji 5 urodzin Pat&Rub.


Pierwszy raz mam styczność z kremem do rąk, który zamknięto w takim właśnie opakowaniu. Butelka do małych nie należy, ale w dużej torebce swobodnie się zmieści. Podoba mi się to, że do ostatniej kropli krem zostanie zużyty, a gwarantuje nam to system airless. Zużycie można obserwować na bieżąco - etykieta nie jest idealnie ze sobą sklejona, pozostaje wolna przestrzeń, dzięki której możemy mieć podgląd na balsam. Pod zatyczką znajduje się dużych rozmiarów dozownik, którego końcówka jest bardzo precyzyjna. 


Jedno naciśnięcie oferuje nam ilość odpowiednią by "otulić" dłonie nie tylko pięknym zapachem, ale i pozwala uzyskać doskonałą pielęgnację. Konsystencja balsamu jest bardzo przyjemna. Choć może wydawać się, że jest bardzo treściwa to w rzeczywistości jest niezwykle lekka a podczas wsmarowywania bardzo szybko się wchłania.


Zapach jest obłędny, uwielbiam go i niezmiernie się cieszę, że długo utrzymuje się na skórze, gdyż ta nuta ma dobroczynne działanie również na moje samopoczucie :)

Co obiecuje producent ?


Składniki zawarte w balsamie sprawiają, że skóra dłoni w błyskawicznym czasie zyskuje odpowiednie nawilżenie na długi czas. Wszelkie podrażnienia w szybkim tempie zostają ukojone a suchość skóry dłoni zniwelowana. Dłonie zachwycają nie tylko wyglądem, ale przede wszystkim w dotyku są aksamitnie miękkie, gładkie i elastyczne. Wyglądają perfekcyjnie.

Otulający balsam do rąk do tanich nie należy (45zł/100ml) jednak z pełną świadomością stwierdzam, że jest to jeden z najlepszych specyfików do dłoni jaki miałam okazję wypróbować i osobiście uważam, że warto wydać na niego te kilkadziesiąt złotych. Można go zakupić TUTAJ :) 


Ten balsam już stał się moim hitem i sprawił, że pragnę poznać pozostałe specyfiki z tej limitowanej edycji.

Fakt otrzymania kosmetyku z okazji dnia blogera nie miał wpływu na moją opinię.


Przy okazji przypominam, że w dniach 24 - 30 września robiąc zakupu w sklepie Pat&Rub otrzymacie rabat - 15%, wystarczy podać hasło: BLOG

Znacie to cudo ? Co o nim myślicie ?


20 komentarzy:

  1. z każdej strony mnie kuszą tymi balsamami:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, dziękuję za kod. :) Mam żurawinowy a tego miałam próbkę. :) Jak mój się skończy, kupię sobie o tym zapachu również. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet po rabacie za drogo...jak za krem do rąk!

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznnie wydaje się otulający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karmel i wanilia - to musi kosmicznie słodko pachnieć, ale rewelacyjnie :) Niestety dla mnie cera zaporowa :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ale słyszałam dużo dobrego o nimchoć sama sie nie skuszę,znalazłam już swój ideał :))
    super blog,ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie, zapach ma cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja posiadam ten balsam. Zapach niestety do mnie nie trafia, chociaż lubię i karmel i wanilię, to ta cytryna mnie drażni :/ Sam balsam jest dla mnie za rzadki, wolę gęste, treściwe kremy. Nawilża fajnie - na chwilę. Niestety po kilkudziesięciu minutach znów muszę go użyć. Wydajność kiepska. Widzę już spory ubytek. Denerwuje mnie też nakrętka, ponieważ nie zawsze można od razu trafić, by zamknąć balsam. Chyba wolę tradycyjne opakowania :) Ale bardzo ładna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lada dzień i będzie moja recenzją o tym kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No brzmi fajnie, ochy i achy o nim napływają z każdej strony :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko się oprzeć, kiedy wszyscy zachwalają ten balsamik :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Już sobie wyobrażam jak cudownie pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Karmel, cytryna i wanilia - cudowne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się! Chciałabym kiedyś go chociaż powąchać....

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.